שרון מרק סגנית רה"ע הגישה את התפטרותה

שרון מרק סגנית רה"ע הגישה את התפטרותה

משבר בצמרת עיריית אשדוד:
שרון מרק סגנית רה"ע הגישה את התפטרותה: "גורמים בעירייה מובילים החרמת נבחרת ציבור"
לאחר החלטת רה"ע אשדוד להדיחה מתפקידה בתחום החינוך בעקבות חילוקי דעות עקרוניים מול ראש מנהל החינוך שסירב לעבוד מולה • מרק: "לא אהיה חלק בהנהגה שבוחרת לגבות פקיד שאינו מוכן לשתף פעולה עם נבחרת ציבור". ההתפטרות נכנסה לתוקף החל מהבוקר בשעה 09:00.
שרון מרק, סגנית רה"ע אשדוד והממונה על תיק החינוך והעסקים בעיר, הגישה לראש העיר את התפטרותה מהקואליציה ומתפקידה כסגנית רע"ה זאת בעקבות הדחתה מתפקיד הממונה על תחום החינוך על ידי רה"ע בשל מאבק עקרוני מתוקשר עם ראש מנהל החינוך בעירייה. ההתפטרות נכנסה לתוקף החל מהבוקר בשעה 09:00.

"הדחתי מתפקידי כממונה על החינוך מעידה על חוסר משילות, יש פה זלזול בציבור שבחר בנו לייצג אותו במועצה ולהיות לו לקול. במשך כל תקופתי כסגנית ראש העיר דאגתי להשמיע את דעתי מעל כל במה אפשרית, באופן מנומק וענייני, חילוקי דעות הם עניין לגיטימי אך לא מתקבל על הדעת כי בעקבות חילוקי דעות יכריז ראש מינהל החינוך שאינו מוכן לעבוד מולי וכל שכן שעקבותיו הודחתי על ידי רה"ע מתיק החינוך. לתפיסתי – גישה של חרם, הדחה והדרה, בטח של נשים, אין לו מקום במחוזותינו, אינו עומד בקנה אחד עם ערכיה של מערכת החינוך באשדוד ובישראל – כל שכן על ידי מובילי מערכת חינוכית" טוענת מרק.

עוד הוסיפה שרון: "אני עוזבת את תפקידי כסגנית רה"ע בלב כבד אך בראש מורם. בשנתיים שכיהנתי כממונה על התעשייה והעסקים, החינוך, וכיו"ר וועדת איכות הסביבה, יצא לי לעסוק בנושאים המשפיעים באופן ישיר על חייהם של מאות אלפי תושבי העיר אשדוד ועתידם. הפכנו את אשדוד מעיר שתדמיתה מיושנת לעיר חדשנית מובילת Ecommerce. בכל תקופת הקורונה ועדיין הפכנו למגדלור לרשויות מקומיות ברחבי הארץ אשר ביקשו ללמוד משיטות העבודה שלנו בכל הנוגע לסיוע לעסקים בעיר. צר לי שדווקא בעת משבר זה בו נשים בעולם מוכיחות מנהיגות מכילה אחראית וקשובה בוחרים בהנהגת העיר להפנות עורף לאשה נבחרת ציבור.

בהמשך דבריה, דיברה שרון על המשך דרכה הפוליטית באשדוד ואף מחוצה לה: "אמשיך לדאוג לעיר לתושבי אשדוד ועתידה ממקומי החדש באופוזיציה. אני מבטיחה להמשיך להיאבק על הנושאים הקרובים לליבי בגינם בחרתי בדרך הציבורית – חינוך, תעסוקה וכלכלה ואיכות הסביבה תוך הקשבה לתושבי העיר. במקביל ״הלביאות״ פועלות כעת להרחבת פעילותה של התנועה לערים רבות ונוספות ברחבי הארץ, אין שום סיבה שלא נראה יותר נשים חזקות ומוכשרות בתפקידים משמעותיים בפוליטיקה המקומית והארצית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*