שרון מרק מונתה ליו״ר מטה נשים של מרחב אשדוד

שרון מרק מונתה ליו״ר מטה נשים של מרחב אשדוד

מפלגת יש עתיד ומרחב השפלה הדרומית מינו השבוע את שרון מרק לעמוד בראש מטה הנשים המקומי אשר יוביל את הפעילות בקרב נשות הערי והסביבה יחד עם מועצת הנשים הארצית של מפלגת יש עתיד. מרק, תושבת אשדוד וחוקרת סביבה באוניברסיטת תל אביב, יו״ר פורום המאה לקידום המצוינות בעיר, נשואה לשי ואמא לארבעה ילדים צעירים,פעילה ב״יש עתיד״ עם הקמתה ובמטה אשדוד בפרט ולאחרונה אף גויסה לעבוד במטה הנשים בראשות ח״כ יפעת קריב.

״אני שמחה להוביל את הגוון הנשי באשדוד הבית שלי, וגאה להיות חלק ממשפחת יש עתיד. הצטרפתי למסע נשי מרתק אותו מובילות חברות כנסת מטעם יש עתיד אשר נלחמות על המדינה ועל עתיד טוב לילדינו בכל תחומי החיים החל מחינוך ועד בריאות ורווחה.

השילוב בין קריירה משפחה והתנדבות הינו משולש אשר כל חיי פעלתי על פיו ולשאלת השאלות ״איך יש לך זמן״ אני עונה שזמן הוא עניין של סדרי עדיפויות ואג׳נדה פנימית שעל פיה אני פועלת.

מכיוון שאני מכירה את הנשים המדהימות בעיר ואת הכוח הנשי שמוביל לעשייה ולשינוי אמיתי אני מזמינה את נשות העיר והסביבה להצטרף אלינו למטה הנשים המקומי של יש עתיד למהלך שישנה את פני המדינה והחברה….״

דודו קקון ראש המרחב: אני מברך על הצטרפותה של שרון למרחב אשדוד, מטה הנשים בראשותה הוא כח משמעותי למרחב ואני שמח שנפל בחלקי להיות זה שמוציא לדרך את מטה הנשים של המפלגה שאין לי ספק שיהפוך לגוף מוביל. מינויה של שרון מרק הוא המשך ישיר לעשייתה רבת השנים במטה המקומי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*