שלישי שוקולדי לנשים

שלישי שוקולדי לנשים

כובע, סינר ומארז שוקולדים. הרבה שוקולדים ובהם פרלינים ומיני שוקולד, פונדו שוקולד וטעמי שוקולד מגוונים. כל זה בצד ארוחת בוקר של בריאות המתינו לנשות "שלישי נשי" ביום מהנה שכלל סדנה "קוביות של שוקולד" ופעילות משותפת עם מנחות מקצועיות. ביטוי נוסף להעצמה נשית.

לאחר כשנה של מפגשים שבועיים, במסגרת השיקומית "שלישי נשי" של נשות המתדון, התקיים בשבוע שעבר יום המייחד את הכח הנשי ומלווה את הנשים בדרך להעצמה תעסוקתית במרכז מתדון אשדוד מרפאה שיקומית למכורים לסמים.

ביום זה התקיים פסטיבל שוקולד וחגיגת "יום הולדת" לפרויקט. כל אישה קיבלה כובע, סינר ומארז שוקולדים לייצור פרלינים ומיני שוקולדים ובמהלך הסדנא נהנו הנשים מטעם השוקולד, קיבלו הסבר והתפנקו מפונדו שוקולד. כמו כן, הנשים זכו לארוחת בוקר של בריאות.

להצלחת היום המהנה מגיעות הברכות לרשות העירונית למאבק באלימות ובהתמכרויות, ובראשה סימונה מורלי שתרמה רבות לקיום הסדנא, ולאגודה לבריאות הציבור שתורמת כבר שנה את ארוחות הבוקר.

במפגש השתתפו נשות המרכז, ס.מנהל המרכז – גב' ליז ליבנה, עו"ס ביתן מירית, מטפלת באומנות תמי שביט וגב' קרן תורג'מן מנחת הסדנא "קוביות של שוקולד".

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*