שלוש לשלוש משלוש: מכבי אשדוד חזרה מהרצליה עם סוויפ עונתי

שלוש לשלוש משלוש: מכבי אשדוד חזרה מהרצליה עם סוויפ עונתי

מכבי אשדוד אמנם נמצאת כרגע במקום התשיעי בטבלת ליגת ווינר-סל ומעמדה שממנה לא מגיעים לפלייאוף, אך לפי המשחקים בשבועיים האחרונים וההצגות שהיא נותנת, היא בהחלט יכולה להכנס לשם.

הערב(שני) ה"דולפינים" גברו בצורה מרשימה 97-86 על בני הרצליה באולם "היובל" תוך כדי שהם קובעים שיא עונתי חדש בליגה מבחינת שלשות (18מ39 נסיונות) ושברה גם שיא עונתי קבוצתי שלה העונה מבחינת אסיסטים (32).

קשה להצביע על שחקן אחד שניצח על התזמורת, מכיוון שבאמת כל אחד שעלה על הפרקט הערב נתן עבודה מעולה ומקסימלית. בין אם זה עמית עבו הרכז הצעיר שקיבל לא מעט דקות עבור שחקן כמוהו ברוטציה, וקינח עם 11 נקודות ושלוש שלשות אדירות ברבע השני מטווח של סטף קרי, ועד לפול סטול, נמרוד לוי ומארק טולפסן שנתנו את העבודה שלהם כרגיל עם יכולת נהדרת בכל האספקטים.

כבר מתחילת ההתמודדות נראה היה לאן הרוח נושבת. אשדוד פתחה פער דו-ספרתי וסיימה רבע ראשון עם יתרון 25-17. ברגע זה הצהובים לא עצרו כשצלפו פעם אחר פער מעבר לקשת, אך דווקא בתחילת הרבע השלישי, המארחת מהרצליה הצליחה לקבוע שוויון, עם יכולת טובה של אקס מכבי תל אביב וריאל מדירד, דאור פישר.

קרטר לקח את המושכות לידיים שלו ויחד עם סטול דאגו לשמר את היתרון האשדודי, עד לניצחון מתום בסיום, שהשלים סוויפ עונתי על השרונים.

בשבוע הבא אשדוד תארח באולם הקריה (שני) את מכבי ראשון לציון, יריבה ישירה על הכרטיס לפלייאוף, כשהמטרה תהיה לחבר ניצחון רביעי ברציפות.

00

לדף הפייסבוק של אגף האירועים הקליקו על הבאנר

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*