שוב תלמיד מקיף ד' זכה בנואם הצעיר של אשדוד

שוב תלמיד מקיף ד' זכה בנואם הצעיר של אשדוד

שנה שניה ברציפות: תלמיד מקיף ד' זכה בנואם הצעיר של אשדוד

ישי דדון תלמיד כיתה י'-4 בתיכון הניסויי מקיף ד' באשדוד זכה אמש בתואר הנואם הצעיר העירוני שהתקיים במרכז כיוונים בעיר. זו השנה השנייה ברציפות שתלמיד ממקיף ד' זוכה בתואר הנואם הצעיר העירוני: בשנה שעברה זכתה בו תמר ג'ינולי.

התחרות על שם דורון דנקנר ז"ל מתקיימת זו השנה ה-25 ביוזמת ארגון רוטרי בשיתוף עיריית אשדוד והמועצה לישראל יפה. צוות השופטים עו"ד ציון אמיר, מיכל לסטר-מנכ"לית עמותת ויקיפדיה, אילנה סיסו מנהלת קשרי קהילה בחברת אדמה אגן ואביה סנדק זוכת תחרות הנואם הצעיר בחר בנאומו של ישי דדון שעסק בהעדפה מתקנת לבני עדות המזרח.

נאומו של דדון תלמיד במגמת התיאטרון במקיף ד' עסק בשוויון הזדמנויות  בין אשכנזים למזרחיים ובצורך לפתור את הבעיה באמצעות העדפה מתקנת לבני עדות המזרח. התלמיד ביסס את נאומו על נתונים מספריים לפיהם לצד העובדה כי מרבית המובטלים הם מקרב בני עדות המזרח,  הם מהווים מיעוט בקרב מנהלים בכירים ושופטים.

נתקלת באי שיוויון על רקע עדתי?

"אני אישית לא, הורי בני שתי העדות,  אך הנושא לא יורד מסדר היום התקשורתי".

האמנת שתזכה?

"בזמן שהאזנתי לשאר הנאומים האמנתי שאזכה אך כאשר השופטים התלבטו מעל 20 דקות במי לבחור, ממש נלחצתי אבל אני שמח שבסוף זכיתי. אני רוצה להודות למלכה אביטן המחנכת ולנחום ישראלי מנהל מגמת התיאטרון כי בלעדיהם לא הייתי מגיע לכך".

מנהלת מקיף ד' יהודית ביטון: "אני שמחה שגם השנה תלמיד שלנו זכה בתחרות היוקרתית ונחזיק לו אצבעות לקראת תחרות הגמר הארצית שתתקיים בעוד חודש בחיפה. ישי הוא ילד מוכשר שמתנדב במש"צים והוא נואם בחסד. הזכייה שלו תואמת את האני מאמין של ביה"ס: "שמחת חיים בבית הספר של החיים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*