שדד ותקף קטין בכניסה לביתו ונעצר

שדד ותקף קטין בכניסה לביתו ונעצר

בימים הקרובים יוגש כתב אישום כנגד חשוד אשר עפ"י החשד שדד ותקף קטין באזור בית מגוריו שבאשדוד. החשוד נעצר ע"י בלשי תחנת משטרת אשדוד, ועל גופו נמצאו אקדח גז מדמיע, סכין והפלאפון שנגנב מהקטין. המעצר התאפשר בזכות דיווח מהיר למשטרה ופעילות נחושה ומקצועית של הבלשים.

ביום חמישי האחרון (26.02.2015), דווח לתחנת משטרת אשדוד על שוד שהתרחש בשעות הצהריים ברחוב שבט גד בעיר אשדוד. עפ"י הדיווח שהתקבל מקצין הביטחון של עיריית אשדוד (חברו של אבי הקורבן), הקטין בן ה-12 היה בדרכו הביתה לאחר יום הלימודים כשלפתע הותקף ע"י אדם שלבש קפוצ'ון על ראשו. לאחר שדחף את הקטין,  החשוד שדד ממנו את מכשיר הפלאפון שלו ונמלט מהמקום. הילד עלה מיד לבית אביו כשהוא נסער וסיפר לו על שהתרחש ממש מתחת לבניין.

עפ"י תיאור הלבוש של החשוד, ערכו בלשי תחנת משטרת אשדוד, דביר אלון, גל שובל וזכר טורנקוב, סריקות נרחבות באזור. לאחר מספר דקות הם מצאו את החשוד (בן 19). בבדיקה על גופו מצאו הבלשים: אקדח גז מדמיע, סכין יפנית  ופלאפון מסוג L.G, העונה במדויק לתיאור הפלאפון שנשדד מהילד שהותקף.  החשוד נעצר ונלקח לחקירה ע"י צוות התשאול בתחנת משטרת אשדוד. מעצרו הוארך, והשבוע יוגש כנגדו בבימ"ש מחוזי באר שבע כתב אישום בגין: שוד, אחזקת אמצעי לחימה ותקיפה, ע"י פרקליטות מחוז דרום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*