רשות הספורט מציגה: הרצאות מצוינות למען הקהילה

רשות הספורט מציגה: הרצאות מצוינות למען הקהילה

התפיסה הקהילתית של רשות הספורט העירונית רחבה ומגוונת, החל מספורט עממי לכל תושב בעיר ועד טיפוח הספורטאים המצטיינים של העיר לשיאים חדשים. לאחרונה מנסים ברשות הספורט לשלב בין השניים ע״י ספורטאים מצטיינים בכירים מהעיר אשדוד, שמגיעים לכלל בתי הספר ברחבי העיר בכדי לשתף ולספר על הדרך שלהם להגעה למצוינות  ולפסגת התהילה ע״י מקצוענות וערכים.

הפעילות של רשות הספורט מגיעה גם לאוכלוסיות מוחלשות ומיוחדות ממשיכה בהרצאות מצוינות לבני נוער כמו זו שנערכה השבוע במקיף ז׳.

את הפיילוט הראשוני במקיף ז׳ התחיל אלון דאי, אלוף אירופה ב״נסקאר״ (נאסקאר NASCAR, ראשי תיבות של National Association for Stock Car Auto Racing היא חברה אמריקנית המנהלת מספר סדרות של מרוצי מכוניות. הידועה בהן היא גביע נאסקאר (NASCAR Cup) שבו מתחרות מכוניות בעלות מאפיינים דומים למכוניות מייצור סדרתי. החברה נוסדה ב-1948 על ידי ביל פראנס ומשרדיה הראשיים נמצאים בעיר דייטונה ביץ', פלורידה). אלון דאי הגיע השבוע למקיף ז׳ וריתק את התלמידים בהרצאה על הדרך הנדירה שעבר כדי להיות הישראלי הראשון שזוכה בתחרות ה״נסקאר״.

אלון-דאי-2

אלון דאי הרחיב על ההשקעה הנדרשת להגשמת חלום, על ערכי הספורט ההישגי ועל ערכי ההתמדה. ההרצאה יועדה לכיתות יא׳-יב׳ שאוטוטו יוציאו רישיון נהיגה, אלון דאי לא פסח על הנושא החשוב ונתן טיפים לנהיגה בטוחה, אלון גם סיפר על ההבדלים בין נהיגה ברכב פרטי לנהיגה תחרותית.

טיפוח המצוינות ושוויון ההזדמנויות הוא חלק מחזונו של המנכ״ל יורם אסרף שמיד עם כניסתו לתפקיד הגביר והעלה את המודעות לספורט ההישגי והמצוינות.

את הרצאות המצוינות מרכז אלון חזן, כדורגלן מצליח בעבר, וכיום מרכז את נושא המצוינות וההישגיות ברשות הספורט העירונית אשדוד.

אלון-דאי-3

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״אני מברך על הפעילותית הקהילתית שמקיימת רשות הספורט לכלל הקהילות בעיר אשדוד. מיזמים קהילתתים מגוונים שנכנסו לפעילות ברשות הספורט הם דבר מבורך ואני מחזק את ידם של עובדי הרשות בפעילות הענפה אותם הם מבצעים במשך כל השנה״.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״הכנסת המצוינות וערכי המצוינות למערכות החינוך היא ערך עליון בעיניי, חזון הרשות כפי שהצגתי עם כניסתי לתפקיד, לצד סיוע לאוכלוסיות מיוחדות ומוחלשות לתת הזדמנות שווה לכל ספורטאי מצטיין להגיע להישגים, ומצד שני להעצים את ההצלחות בכדי להנחיל ערכי מצוינות במערכות החינוך השונות בעיר, כדי לנסות ולגרות צעירים בני העיר להיכנס למעגלי המצוינות בענפי הספורט השונים.

אלון חזן, הממונה על הספורט ההישגי:  ״אנו רואים חשיבות רבה בהעצמת הספורטאים המצטיינים שלנו והעברת הידע שלהם לבני הנוער באשדוד. אלון דאי וספורטאים מצטיינים אחרים שהגיעו להישגים משמעותיים ימשיכו להקנות מהידע והניסיון שלהם כד להטמיע את ערכי המצוינות לנוער שלנו באשדוד״.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*