רשות הספורט ממשיכה בשידרוג המתקנים

רשות הספורט ממשיכה בשידרוג המתקנים

את המשפט ״מהלימון עושים לימונדה״ מאמצים ברשות הספורט העירונית הלכה למעשה. אחרי מבצע הניקיון והחיטוי שעברו כלל המתקני הרשות כולל אולמות הספורט, הבריכות והאצטדיון העירוני ממשיכים ברשות את ההכנות לקראת הקיץ ואת הפרוייקטים שתוכננו למועדים מאוחרים יותר.

עבודות השיפוץ מתקיימות בדרך כלל בחודשי בהם האולמות בבתי הספר אינם בשימוש אך בעקבות המצב בו הקורונה משביתה את כלל מערכות החינוך ניצלו ברשות הספורט את המצב והקדימו את העבודות, במידה והמצב יחזור לשיגרה יהיה אולם מקיף ח׳ פתוח בחודשי הקיץ לטובת פעילות ספורט חוגית לטובת ילדי העיר.

עבודות החלפת הפרקט יימשכו כשבועיים ומיד אחרי הפסח יהיה האולם מוכן ומזומן ויעמוד בתקנים של הליגות המקצועיות במגוון ענפים.

עבודות נוספות התקיימו גם בבריכה הטיפולית ברובע ב׳, הבריכה רוקנה ונוקתה באופן יסודי, כל הריצוף נוקה, קורצף ותוקן, את העבודות בבריכה ביצעו עובדי רשות הספורט כחלק מהמחוייבות העירונית למתקנים אותם הם מתחזקים ומנהלים במשך השנה.

הבריכה אף היא תהיה מוכנה מיד לאחר החגים בתקווה לחזרה לשיגרה מהירה.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:

המצב הבעייתי שהביא עלינו נגיף הקורונה הוא גם הזדמנות. ניצלנו את השבתת מערכות החינוך המוקדמות כדי להקדים את לוחות הזמנים ולהרוויח עוד ועוד מתקנים לחופשת הקיץ. לא מעט מהשיפוצים הנערכים בימים אלה מתקיימים בזמן שיגרה בחופשת הקיץ. ההקדמה תיתן צענה רחב לחוגי הקיץ והקייטנות״

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*