רשות הספורט העירונית מנגישה אופניים לאוכלוסיות מיוחדות

רשות הספורט העירונית מנגישה אופניים לאוכלוסיות מיוחדות

רשות הספורט העירונית ממשיכה ומתגברת את הפעילות הקהילתית, מגיעה לאוכלוסיות מיוחדות בעיר אשדוד. לאחר פעילות לא מבוטלת עם אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ממשיכים ברשות הספורט לחשוף את הילדים לרכיבה על אופניים.

שיתוף פעולה פורה ויצירתי החל לאחרונה בין רשות הספורט העירונית ובית הספר ״אילנות״, בו לומדים תלמידים מאוכלוסיות מיוחדות לרכב על אופניים בסיוע מדריך מקצועי אותו הביאה רשות הספורט העירונית עד לשטח בית הספר שם מתקיימת ההדרכה. שותף נוסף וחשוב הוא ה״ביג פאשן״ שתרם 15 זוגות אופניים לטובת המיזם ואיפשר את יציאתו המהירה לדרך.

מנכ״ל ״ביג פאשן״ מר בועז דריקס משתף פעולה עם רשות הספורט במספר מיזמים ותרומתו לעשייה הקהילתית משמעותית.

אופניים-2

ברשות הספורט מתכוונים למנף את הפעילות הייחודית לבתי ספר שונים ולמגוון אוכלוסיות שמתקשות לקבל את ההכשרה הנדרשת לרכיבה על אופניים.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:

״הפעילות הקהילתית חשובה מאין כמוה והיא חלק נכבד מחזון הרשות העירונית לספורט, מטרת העל מבחינתי היא להנגיש את כל האפשרויות והכלים לביצוע פעילות גופנית לכל ילד וילדה בעיר אשדוד. רכיבה על אופניים תהפוך לחלק אינטגרלי מחיי העיר עם סיום פרוייקט Reway ואנו מחוייבים להנגיש את הידע והכלים לילדי העיר. לאחר סיום הפיילוט והפקת הלקחים נשפר ונרחיב הפעילות גם בבתי ספר נוספים באופן מיטבי ויעיל.״

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*