רעידת אדמה בסניף הליכוד המקומי: גבי כנפו עוזב לטובת גדעון סער

רעידת אדמה בסניף הליכוד המקומי: גבי כנפו עוזב לטובת גדעון סער

ממ״ק ראש העיר וחבר סניף הליכוד גבי כנפו הודיע היום רשמית על עזיבת הליכוד ותמיכה ב״תקווה חדשה״, מפלגתו החדשה של גדעון סער והובלת הסניף המקומי של המפלגה.

על פניו אין פה הפתעה גדולה, את ה״אומץ״ הציבורי גילה כנפו בתמיכה בגדעון בפריימריז לליכוד בה החליט כנפו לתמוך בסער כנגד נתניהו ומדובר בהמשך ישיר של המהלך הקודם שגרם למהומה לא קטנה בסניף הליכוד המקומי.

כדי להבין את גודל המהלך צריך להבין שמי שמוביל את הסניף המקומי ברמת התמיכה בנתניהו, הוא לא אחר מאשר ראש העיר ד״ר יחיאל לסריֿ שותפו הפוליטי של גבי כנפו, שמהיום יצטרכו לנהל מאבק צמוד על הקול האשדודי.

סער שנמצא במומנטום מצויין ועומד כיום כאלטרנטיבה הממשית להחלפת נתניהו מאיים באופן ישיר על הקול האשדודי, אשדוד נחשבת למעוז ליכוד גדול ומניה בטוחה במצבת המנדטים הארצית, וגבי כנפו הוא זה שאמור לחורר את את הקרקע הבטוחה ולהזיז את הגבינה למפלגה אותה ייצג ב-30 השנים האחרונות. אם הוא יצליח לעשות את זה באשדוד, שנחשבת לברומטר ארצי ככל הנראה זה יצליח גם בערים אחרות.

התנועה שבה גדלתי ושמרתי לה אמונים בגדה בי, בחבריי ובאזרחי המדינה.

לא ברור כרגע מה יעשה המהלך הארצי לפוליטיקה המקומית ולמערכת היחסים בין כנפו ללסרי, מי יחליט ללכת עם האחד ומי עם השני. חשוב לציין שאנשים חזקים בעיר שייכים לשני המחנות והפיצול עתיד לספק לא מעט רכילויות ולא מעט כותרות בשלושת החודשים שנותרו עד ליום הבוחר.

תתחילו להתרגל לעובדה שאחרי 3 עשורים בליכוד ותמיכה במנהיגיה הופך כנפו את היוצרות ויוצא עם פוסט בו הוא תוקף את ההנהגה עם האשמות לא פשוטות כגון ״התנועה שבה גדלתי ושמרתי לה אמונים בגדה בי, בחבריי ובאזרחי המדינה.״

גבי כנפו ויחיאל לסרי

הפוסט שפרסם גבי כנפו הבוקר.

חברים יקרים,
תקופה ארוכה אני מבין שעליי לקבל החלטה לגבי המשך דרכי כחבר תנועת הליכוד.
במשך השנים בהם אני חבר בתנועת הליכוד ביצעתי ועדיין מבצע תפקידים רבים לטובת העיר אשדוד ותושביה . היום אני משמש כממלא מקום לראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, יו"ר החברה העירונית לתרבות הפנאי, יו"ר הקואליציה העירונית, חבר סניף הליכוד באשדוד, חבר מרכז הליכוד ופעיל מרכזי בה.
כל זאת לצד פעילותי כיזם במגזר הפרטי בתחום הלוגיסטיקה הימית. פעלתי ואמשיך לפעול ולסייע לעיר אשדוד ולהמשך פיתוחה.
רבים מחבריי בליכוד הינם אנשים טובים ואיכותיים והם קרובים לליבי. פעלתי יחד איתם בכל הזדמנות למען העצמת התנועה וניצחונה בכל מערכות הבחירות והיו רבות כאלה .וגם למען בנימין נתניהו.
בשנה החולפת ,תנועת הליכוד שינתה את פניה מהותית. האמנתי בעקרונות של התנועה, בנציגיה ובאופן שבו היא מלכדת ומאחדת את כל חברי התנועה ואזרחי מדינת ישראל.
לצערי, בתקופה האחרונה ישנה בתנועה תחושה קשה של מחנק, תחושה קשה של אכזבה, פילוג, שיסוי וייאוש. תחושה שנובעת מאיבוד הדרך של המנהיגות שלנו. במקום לאחד ולהצעיד אותנו קדימה, ממשיכה לפעול באותה הרוח של פילוג ומחנאות. כל זאת גם בזמן של משבר הקורונה ומשבר כלכלי וחברתי מהגדולים שידעה מדינת ישראל. מנהיגות זאת, ממשיכה גם בימים אלה לגרום לנזקים כלכליים וחברתיים קשים מאוד לרבים מתושבי המדינה.
בכל מקום ובכל שיח בתקשורת וברשתות החברתיות, אתה מרגיש תחושה של איבוד הדרך, הצעירים והמבוגרים מביטים בנו ומחפשים את העקרונות עליהם גדלנו , עקרונות של האחדות וחמלה. ובכל פינה מזהים את אובדן הדרך, אובדן התקווה אשר השתלטו על כל מוסדות התנועה והמדינה.
התנועה שבה גדלתי ושמרתי לה אמונים בגדה בי, בחבריי ובאזרחי המדינה. התנועה המאחדת והמלכדת, ששמה תמיד את המדינה ותושביה בראש סדר העדיפויות, הפכה לכלי שרת בידי אדם אחד והוא פועל למען אינטרסים אישיים.
ממקום של מנהיגות צנועה ומאחדת , הגענו למנהיגות שחצנית ומפצלת . כל העקרונות עליהם גדלנו ונלחמנו שנים , התחלפו בפולחן אישיות.
בלב כבד, אבל שלם, אני עוזב היום את תנועת הליכוד לאחר 30 שנות חברות בתנועה ומודיע על תמיכתי בגדעון סער ובתנועת "תקווה חדשה".
שנים רבות אני פועל לצדו של גדעון סער, מנהיג מוכשר אשר הוכיח בכל תפקיד אשר לקח על עצמו , יכולת ביצוע פורצת דרך וחדשנית . והחשוב מכל , מדובר במנהיג ישר והגון אשר טובת המדינה עומדת בפניו מעל לטובתו האישית.
גדען סער, הוא היחיד בעת הזו , אשר יוכל לוודא שמדינת ישראל תישאר מדינה יהודית עם ערכים דמוקרטיים. ולטפל באיחוד הקרעים בעם, לטפל בנושאים הכלכליים והביטחוניים ובכל הנושאים שישיבו לתושבי המדינה ואזרחיה את התקווה.
אני קורא לכל חבריי שמאמינים בדרכי ומאמינים בגדעון סער ובתנועת תקווה חדשה, הצטרפו אלינו ויחד נביא תקווה חדשה לישראל.
שלכם, גבי כנפו
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*