רגעים אחרונים של נחת ואחדות אשדודית

רגעים אחרונים של נחת ואחדות אשדודית

פעם בחמש שנים, לקראת פסח או מיד אחריו, אחרי שכולם התחבקו ואיחלו את כל ברכות והאביב אחד לשני ואחת לשניה, מתחילה העיר להתפצל למחנות.

ריח הבחירות באוויר. מיד אחרי פסח בוחרים צד, ועד סוף אוקטובר אשדוד מתפצלת והופכת לקבוצות קבוצות, מי לראשות ומי למועצה.

היום הכריזה הגב׳ הלן גלבר באופן רשמי על המרוץ האישי שלה לראשות העיר. הלן מצטרפת לשמעון כצנלסון שכבר הצהיר על נכונותו לרשת את כס ראש העיר וכמובן ראש העיר עצמו שכבר המכהן אוטוטו כעשור, ד״ר יחיאל לסרי שכבר פועל מזה כחודש במלוא המרץ במטה משודרג ומתכונן למערכה.

הרשת החברתית תהיה ללא ספק הזירה המרכזית, כולם יתחרו על יצירתיות ולייקים, התמיכה תימדד בשיתופים ותגובות אוהדות/זועמות. מי יהיה ויראלי, מי יממן ומי יפעיל חמ״ל משמעותי יותר.

הטלפון הסלולארי יחליף את השלטים, הפלאיירים והפוסטרים והוא יהיה נשק יום הדין. אם בוואצאפ ואם ברשתות החברתיות.

אירועי השבת האחרונים גרמו זעזוע, המתמודדים בונים על הזעזוע שקרה בעיר כדי לפתוח את המערכה יותר ויותר, כל מועמד מציג סקר אחר לגמרי ומתעודד ממנו שהכל אפשרי, חידת הקול החרדי תהיה ככל הנראה, כמו בכל מערכת בחירות הפקטור המשמעותי. זה שיכתיר סופית את ראש העיר כי יש דברים שלא משתנים, ובמבנה הדמוגרפי של העיר אשדוד כנראה גם לא ישתנו.

תהנו מימים אחרונים של אחדות, מברכות החג המעוצבות שמגיעות אחת ל-5 שנים, זה המשחק, היה ויישאר.

חול המועד הוא זמן מושלם לרגיעה אחרונה, מזג האוויר האטרקציות, החופש של הילדים… הכל בא בול עם האביב, אז קחו אוויר כי תיכף אחרי המימונה (שגם היא תהפוך אירוע פוליטי לכל דבר ועניין) מתחילים.

תהנו מהמשפחה, תהנו מהאחדות, מהברחות וממזג האוויר. מכאן זה יתחמם.

חג שמח ושבת שלום!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*