קשת הצבעים: באיזה צבע לצבוע את ביתכם?

קשת הצבעים: באיזה צבע לצבוע את ביתכם?

תהליך עיצוב דירה או שיפוץ דירה חייב לכלול בין היתר את צביעת הקירות שבדירה. כדאי מאוד לדעת שצביעת דירה זה דבר אשר יכול לשדרג באופן מהותי מאוד את המראה של כל דירה. כיום ניתן למצוא קשת צבעים רחבה מאוד העומדת על הפרק ומוצעת לכל אדם המחפש צבעים לצבוע בהם את ביתו. על מנת לבחור את הצבעים המתאימים ביותר לביתכם, רצוי להתייעץ עם אנשי המקצוע הנכונים.

בחירת מעצבת פנים שתסייע לכם בעיצוב ביתכם באופן כללי, זהו דבר שיסייע לכם גם לבחור את הצבעים המתאימים והנכונים ביותר לכל חדר בביתכם. על כן, בטרם תבחרו את הצבעים המתאימים לביתכם, כדאי שתיוועצו עם מעצבת פנים מקצועית ומנוסה בתחום עיצוב הבית.

באיזה צבעים כדאי לבצוע דירת מגורים?

לא מעט אנשים תוהים באיזה צבעים כדאי להם לצבוע את דירת המגורים שלהם. ישנם אנשים אשר הולכים על הבטוח ואולי אפשר לומר גם על המשעמם הלא הוא: הצבע הלבן. אנשים מעט יותר נועזים בוחרים בצבע שמנת. והנועזים ביותר בוחרים לשלב בצביעת ביתם הפרטי מספר צבעים, כאשר כל צבע רלוונטי לחדרים שונים או, שילוב של צבעים שונים אף באותו החדר. אין ספק שצביעת דירה היא תהליך מרגש מאוד, אך בוודאי תופתעו לגלות שצביעת דירה בצבעים המתאימים לה, זהו דבר שיכול לחולל נפלאות בדירה שלכם ולרגש אתכם אפילו יותר.

אם תתבוננו על הרגלי הצריכה וההעדפות של ישראלים בכל הנוגע לצביעת ביתם, בוודאי תופתעו לגלות שהצבעים החמים ביותר לצביעת דירה בישראל הם דווקא צבעים קרים.

צבעים חמים וקרים- במה מדובר?

כאשר מדובר על צבעים לצביעת בית, נוהגים לחלק אותם לצבעים חמים אל מול צבעים קרים. בסקלת הצבעים החמים מצויים צבעים כגון: אדום, חום ועוד ובסקלת הצבעים הקרים ניתן למצוא את צבעי הלבן, השמנת ועוד. מדובר על צבעים המנוגדים במהותם אלו ואלו ועל כן כל אחת מקבוצות הצבעים קיבלה את השם: חמים או קרים. צבעים קרים הם צבעים שיכולים ליצור מראה של חלל גדול יותר ועל כן, אם אתם מעוניינים להעניק לחלל קיים קטן בביתכם תחושה של חלל גדול יותר, תוכלו לצבוע אותו בצבעים קרים. לעומת זאת, אם בוחרים לצבוע חדר קטן כלשהו בצבע שמקטין מבחינה ויזואלית, הרי שהוא יראה יותר קטן מכפי שהוא.

כיצד כדאי לצבוע חדרי שינה?

כאמור, צבעים קרים רלוונטיים בעיקר לצביעת חללים קטנים אשר מעוניינים ליצור אשליה שהם גדולים יותר. אולם, אם אתם אוהבים דווקא את הצבעים החמים ואתם תוהים באיזה חדרים בבית כדאי לעשות זהם שימוש, כדאי מאוד שתדעו שצבעים חמים רלוונטיים מאוד לצביעת חדרי שינה. לא רק שניתן להשתמש בצבעים חמים עבור חדרי שינה שכן, הם יוצרים בחדר אווירה נעימה וחמימה, אלא גם שניתן לשלב מספר צבעים בחדרים מעין אלה. כמובן שחשוב שהצבעים יתכתבו זה עם זה ויצרו הרמוניה בחדר. מכיוון שמרבית בני האדם אינם מבינים בשילוב צבעים, הרי שבטרם הם בוחרים בצבעים הרלוונטיים לצביעת חדר השינה או חדרי השינה שבביתם, כדאי שיתייעצו עם איש מקצוע אשר מכיר את השפעתם של הצבעים בכל חלל בהתאם לסוגו, גודלו, ייעודו ועוד. מעצבת פנים מקצועית תדע כיצד להתאים כל צבע לחלל ביתכם בצורה האידאלית.

בסופו של דבר, חשוב מאוד לזכור שלצורך מלאכת צביעת הבית, לא די להכיר את כל קשת הצבעים ולבחור את הצבעים המתאימים ביותר לביתכם. יש לבחור באנשי מקצוע אשר ידעו כיצד לבצע את עבודת הצביעה בביתכם בצורה המדויקת, האיכותית והמקצועית ביותר.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*