קייטרינג לאירועים גדולים ומוצלחים במיוחד

קייטרינג לאירועים גדולים ומוצלחים במיוחד

ארגון שירותי קייטרינג לאירועים גדולים הוא מבצע לוגיסטי מורכב וסבוך בו כל אחד מהעובדים יודע בדיוק את תפקידו. ביצוע מושלם של כל המשימות כולן עד רגעי השיא, יוצר פאזל שלם המוביל לאירוע מוקפד ויוצא דופן.

קייטרינג לאירועים גדולים

כדי שהאירוע הכולל קייטרינג לאירועים גדולים יוכתר בהצלחה יש לבצע כמה שלבים אקוטיים בתכנון שלו. ראשית יש לדעת בכמה מוזמנים מדובר, מהם טווחי הגילאים כמו לדוגמה הרבה בני נוער, הרבה אנשים מבוגרים וכו'. לאחר קבלת מידע זה מחליטים על המיקום של האירוע מתוך ההיצע הנרחב של מקומות לאירועים הקיימים בטבע, בחצרות של בתים פרטיים, באולמות או בכל מקום אחר שמתאים לבעלי השמחה.

השלב הבא הוא התמקדות בחלק הקולינרי של האירוע. בדיקה עם בעלי האירוע מה הם הטעמים האהובים ביותר על קהל האורחים עד כמה שידוע להם, אם הם יאהבו היצע גסטרונומי הכולל מנות חלביות, גבינות שונות, כמה סוגי פסטה ועוד, בהתאם לאופיו של האירוע ולשעת ההתכנסות. בנוסף לכך חשוב לדעת אם יש בקהל צמחונים, טבעונים, מי שנמנע מאכילת גלוטן ואילוצים תזונתיים נוספים.

קייטרינג לאירועים גדולים חייב לתת מענה לכל רבדי האוכלוסייה ולכן המידע הזה הוא חשוב מאד ומנקודה זו אפשר לתכנן באופן מפורט את כל התפריט שיוגש לאורך האירוע, מהמנות המפתיעות בדוכני הכניסה, דרך הסלטים, המנות העיקריות והתוספות הרבות ועד ההגעה לגולת הכותרת של קייטרינג לאירועים גדולים, הקינוחים יוצאי הדופן שהקהל ייהנה מאד מטעמיהם המשובחים.

תכנון לוגיסטי מוקפד

לצורך הגשת המזון יש צורך במקרים רבים להביא גם את כל הציוד הנלווה. שולחנות, כסאות, שמשיות, פופים, סכו"ם, כלי אוכל, מגשים ואין ספור פריטים נוספים. רישום מדויק של הכמות שיש להעביר לשטח מכל סוג מוצר יצור מצב שבו כל הציוד הנדרש אכן יגיע למקום לאחר שכמה עובדים עברו על הרשימה ועל תכולת המשאית, כדי לוודא שלא נשכח שום פריט במחסנים.

קייטר-אין – קייטרינג חלבי מוקפד

להצלחת קייטרינג לאירועים גדולים, מקפידים בקייטר אין – קייטרינג חלבי מוקפד על איכות ללא פשרות של חומרי הגלם. ירקות, פירות ועשבי תיבול ריחניים נרכשים טריים מדי יום, כך גם הגבינות הפסטות הטריות וכל צורך נוסף. כל המזון נרכש בטיב מעולה ועובר בקרת איכות טרם כניסתו למטבח.

השירות הייחודי של קייטר אין – קייטרינג חלבי מוקפד, התקשורת המצוינת והתיאום בין כל הגורמים הופכים את האירוע למוצלח ומושלם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*