קורס עבודה בגובה

קורס עבודה בגובה

מטרתו של קורס עבודה בגובה הוא להדריך את המשתתפים כיצד לפעול באופן הבטוח והמקצועי ביותר. בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה, עובדים אשר סביבת עבודתם הינה 2 מטרים ומעלה, צריכים לעבור הדרכות עבודה בגובה. לאורך הכשרה זו, ניתן יהיה לרכוש כלים משמעותיים בכל הנוגע אל עבודה בגובה על סולמות, גגות, במות הרמה, פיגומים ועוד. לשם קבלת מידע נוסף על כך, אתם מוזמנים לפנות אל חברת "ליאור בטיחות". חברה זו הינה מהמובילות בארץ בתחום תכניות הבטיחות וההדרכות – ואף פועלת לצד ארגונים רבים ברחבי הארץ.

נקודות עיקריות על קורס עבודה בגובה

לאורך השנים האחרונות, הולכת וגוברת המודעות בכל הקשור אל עבודה בגובה והסיכונים שעבודה זו כוללת. בהתאם, כדי שניתן יהיה לצמצם ככל הניתן את הסיכונים ואף למנוע אותם מלכתחילה, על כל עובד בשטח הגבוה מ-2 מטרים להשתתף בקורס עבודה בגובה.

כאשר אנו מדברים על קורס עבודה בגובה, הכוונה היא לקורס מקיף ומקצועי אשר ילמד אתכם כיצד לעבוד נכון בגובה, מהן תקנות העבודה בגובה ועוד. כמו כן, רשאים להשתתף בקורס זה עובדים מתחומי עיסוק שונים: החל ממתקיני גגות רעפים, עובדים המתמחים בהתקנת קונסטרוקציות ובהרכבתן, עבודה בגובה בחלל מוקף ועוד.

במסגרת הקורס, ילמדו המשתתפים, בין היתר, על הסכנות המרכזיות בזמן העבודה. בנוסף, ניתן יהיה ללמוד על ציוד ההגנה האישי של העובדים ועל השפעת הגורמים האנושיים על תאונות. כמו כן, נדגיש כי על עובדים אלו לקבל אישור עבודה בגובה – במקרים בהם העבודה מתבצעת על סולמות בגובה של למעלה מ-2 מטר, בעת התקנת גגות, התקנת פיגומים וכן הלאה.

לפעול באחריות רבה

חשיבותה של הדרכה בגובה היא רבה. שכן כך ניתן יהיה להכשיר עובדים חדשים לפעול באחריות ובבטיחות – תוך צמצום תאונות העבודה והנפילות. לשם קבלת מידע נוסף על קורס זה, ניתן ליצור קשר עם חברת "ליאור בטיחות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*