קבוצת בי״ס רעים זוכה בפעם השלישית.

קבוצת בי״ס רעים זוכה בפעם השלישית.

קבוצת הכדורשת של בית ספר ״רעים״ עושה זאת שוב. זכייה שלישית באליפות ליגת ״אשדוד מעל הרשת״, ליגת הכדורשת של רשות הספורט העירונית. הערב התכנסו שחקניות הליגה ל-2 משחקי ליגה שמסכמים את עונת 2018-19.

אולם מקיף ח׳ נצבע באוהדי ארבעת הקבוצות שהגיעו לשלב האחרון והמסכם של עונה מוצלחת בליגת אשדוד מעל הרשת. את המעמד כיבדו סגנית ראש העיר, הממונה על התעשייה והחינוך, שרון מרק, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט משה בוטרשוילי, וחברת המועצה והממונה על מעמד האישה עו״ד אורית אלמוזלינו רייז, סמנכ״לי רשות הספורט בני חזקיה, ניסים דוק ואוהד יפרח.

ליגת ״אשדוד מעל הרשת״ ממשיכה במגמת העלייה ובכל שנה מצטרפות עוד ועוד קבוצות, 240 שחקניות המשחקות ב-24 קבוצות אותן מרכז נדב אלחרר מרשות הספורט במשך כל השנה.

לגמר ליגת הידידות הגיעו בתי הספר מקיף ט׳ ובי״ס שזר, מקיף ט׳ גברו על שז״ר וזכו בגביע הידידות. לגמר הליגה עלו בית הספר רעים שגברו על צפרירים וזכו כאמור בפעם השלישית ברציפות באליפות הליגה. הישג מרשים לכל הדעות. רעים ניצחו 2:0 במניין מערכות.

ענף הכדורשת, למרות הווליום הכלכלי הנמוך שלו נחשב לאחד מענפי הספורט המתפתחים בישראל. כמות הקבוצות, השחקניות והקהל המלווה את המפעל הנשי הזה לא מפסיק לגדול. ברשות הספורט העירונית מזמן עלו על הפוטנציאל והקימו באופן בלעדי בישראל ליגה מקומית שפועלת באשדוד תחת המטריה של רשות הספורט.

רשות הספורט העניקה מגני הוקרה לספונסרים שמסייעים לליגה כל השנה: בועז דריקס מה״ביג פאשן״, דוד קקון מ״אייקון תקשורת״, שי אלמוג מאתר הפארם bela.co.il ולחברת ״מיש״ –  טיפול בשפכים תעשייתיים.

יורם אסרף ששוהה בגרמניה ונבצר ממנו להגיע מסר בתגובה: ליגת ״אשדוד מעל הרשת״ היא הבייבי של רשות הספורט, מפעל מבורך שמוציא נשים מהבית אחרי יום עבודה וטיפול בילדים לעשות פעילות גופנית ולקיים מעגל חברתי עם ערכים ספורטיביים רבים, נמשיך לתמוך ולהרחיב את הליגה ונמשיך לדחוף את ליגת התיכונים כדי להמשיך ולייצר עתיד והמשכיות לענף המצליח הזה. זו הזדמנות מצויינת לברך את נשות בית ספר ״רעים״ על ההישג המרשים בפעם השלישית ברציפות״.

משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״אשדוד מעל הרשת הוא אחד המפעלים המרשימים של רשות הספורט והיא עומדת בכל יעדי הספורט העממי, כל מה שאני יכול יכול לאחל זה את רצף ההמשכיות והגדילה. זהו מפעל מפואר ותודה גדולה לכל מי שנותן יד להצלחה הזו״.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*