צעירים בוחרים לבחור!

צעירים בוחרים לבחור!

לא בטוחים במי לבחור? שלא יחליטו בשבילכם!
 מרכז "כיוונים" עושה לכם סדר !כנס "בוחרים לבחורכל המידע והכלים שיעזרו לכם לבחוריום ראשון (8/3) 19:00 במרכז כיוונים.


כחלק מתהליך הדמוקרטי בישראל, ניתנת לכל אזרח במדינה הזכות וגם החובה להצביע עבור מי שייצג את תפיסת עולמו בכנסת ובראשות הממשלה. מזה כמה שנים, אחוזי ההצבעה הכלליים הולכים ויורדים. כפי שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, כמעט מחצית מהבוחרים הם בגילאי 18-40. ומה עם אשדוד? בבחירות האחרונות רק כ– 60% מאיתנו הלכו להצביע..

במרכז הצעירים "כיוונים" אומרים כי צעירים הפכו להיות חלק חשוב במערכת הבחירות ועל כן "החלטנו ליזום מהלך חדש שידרבן צעירים ליטול חלק בהליך הדמוקרטי למימוש זכותם האלמנטרית בעיצוב דמות ההנהגה המדינית, אמרו והפיקו את כנס "בוחרים לבחור", שיתקיים בשבוע הבא 8/3/15) במרכז.

מרכז כיוונים הוא מרכז עירוני ציבורי הפועל מטעם מנהל החינוך של עיריית אשדוד המקדם מגוון תחומי עניין לצעירים ופועל להנגשת מידע ועידוד פעילות אקטיבית של צעירים במטרות החשובות להם. "המטרה של הכנס היא לעזור לצעירים לקבל החלטה. להציג בפניהם באופן אובייקטיבי, בלי תעמולות, מה הן האפשרויות שעומדות בפניהם ואיך הם יכולים לקבל החלטה". אומרים בכיוונים.

10256211_854504347944982_6740119565381915444_n

כחלק מהכנס הפתוח לכל התושבים ולצעירים בפרט, תתקיים הרצאה של דוד ארז מייסד "הכיכר המרכזית" ויועץ בכיר לשעבר במשרד ראש הממשלה, שיציג מה ההשפעה של אזרחים על הקורה בכנסת. בנוסף, יגיעו נציגים מהסדנא לידע ציבורי שיציגו מגוון כלים לבחון את הפוליטיקאים: מי עשה מה, מי מקדם איזה אג'נדה ולטובת מי הם פועלים.

"יש לנו מסר אחד עיקרי והוא שלצעירים יש הרבה כוח ביד. ואם הם לא רוצים שיחליטו בשבילם הם יכולים לקבל החלטהלהצביע!". אז אם אתם נכחתם בכל כנס, ומפגשי בית אפשריים אבל עדיין מתלבטים או שאם אתם לא כל כך בטוחים מה כל אחת מהמפלגות קידמה בזמן האחרון והאם כדאי להצביע להם מרכז כיוונים יעשה לכם סדר!

 

רשמו לפניכם:

8/3/15, בשעה 19:00, במרכז כיוונים (רח' הציונות 4, רובע הסיטי)



להרשמה לאירוע:
http://goo.gl/forms/ZUPH4Rcr0j
08-9568154

או במייל [email protected]

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*