"פרוגרם במשכן" – קונצרט QR CODE

"פרוגרם במשכן" – קונצרט QR CODE

אריק גולדשטיין (24) מאשדוד פיתח פלטפורמה אינטרנטית שיוצרת תכנייה אינטרנטית דרך קיו אר קוד/ ברקוד וכבר בימים אלו החל פיילוט מול באי המשכן שמוזמנים לסרוק, לעבור אוטומטית לתכנייה דיגיטלית ולהתעדכן בתכני המופע שתכף ייכנסו לראות- העתיד כבר כאן- במשכן!

מה זה קונצרטו? מי היה רוסיני? מה עושה ילדה בת 8 על פסנתר בקונצרט קלאסי?

על כל השאלות הללו ושאלות רבות נוספות תוכלו לקבל תשובות ומענה חינני ומקצועי עם הכניסה ללובי המשכן, שם יוקרנו על המסכים קיו אר קודים אותם יוזמנו באי המשכן, בתחילה בקונצרטים קלאסיים לסרוק באמצעות מכשירי הסמארטפון שלהם ולקבל מידע נוסף על הקונצרט/ מופע שיראו בקרוב.

רגע לפני… מה זה QR Code?

קוד קיו אר הוא סוג של ברקוד, שבו מקודד מידע טקסטואלי בצורה גראפית-ריבועית. הקודים האלו הפכו פופולריים לאחרונה מכיוון שלמכשירי האייפון והאנדרואיד יש אפליקציות המפענחות QR קוד. השימוש פשוט: מכוונים את האייפון לקוד, והוא פועל לפי ההוראה המקודדת – גולש לאתר אינטרנט, מחייג למספר טלפון, מציג מידע וכדמ'. כיום ניתן למצוא קודים כאלה על מודעות, פלקטים, פליירים, כרטיסי ביקור ועוד. באתר זה תוכלו לייצר בעצמכם בקלות ובחינם QR קוד שיפנה לאן שתגדירו.

המטרה היא לתת לקהל ערך מוסף עם סיפורים מעניינים יותר, לדבר איתם ללא מילים ולהעביר להם השלמה הסברתית של החוויה דרך האפליקציה ועל הדרך לחסוך אינספור "ברושורים" מודפסים שרובם נזרקים לפח.

גולדשטיין הצעיר, מפתח האפליקציה זיהה צורך ראשוני בתור אמן מנגן על גיטרה קלאסית ומופיע בעצמו בקונצרטים, לתת לקהל את המידע והסיפורים על היצירות כדי שיוכלו באמת להתחבר ולא סתם לשמוע. בדיוק על ההבדל הקטן שבין לשמוע לעומת להקשיב.

כצופה בקונצרטים, מאס ב'פלאיירים' המחולקים באולמות שלרוב אין בהם מידע רלוונטי, אין מספיק פלאיירים ויש מקומות שדורשים תשלום עבור המידע הנוסף המגיע בחוברת… משם פיתח את האפליקציה והחל מהיום (ראשון, 7.1.18) ניתן יהיה להתעדכן, ראשית בקונצרטים הקלאסיים ולאחר מכן… ככל הנראה בכל תכני המשכן.

הטכנולוגיה מגיעה לכל מקום, גם למשכן לאמנויות הבמה באשדוד וזה- הולך להיות הסטנדרט במופעים בכל העולם. הנה קישור להורדה של האפליקציה:

https://play.google.com/store/apps/details?id=me.concertprogram.concertprogramme
וכמובן הברקוד של הקונצרט הבא

 

צילום: חנבו תקשורת

 

adkan

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*