פקקים, פקקים בכל מקום. מה עכשיו??

פקקים, פקקים בכל מקום. מה עכשיו??

מה עוד יש לומר על הפקקים הארורים בעירנו האהובה שלא נאמרו קודם? מלא. הניסיון להפוך את העיר אשדוד לעיר עם נתיב תחבורה ציבורית, ירוקה יותר ורגועה יותר נשמע טוב בתיאוריה, אבל במציאות עולה לכולנו על העצבים. ובגדול.

שמישהו יסביר לי בבקשה מה ההיגיון הגדול בלחסום כבישים שלמים לתנועה אם אין אף אחד שעובד שם? למה לעזאזל כביש שלם סגור ואין עובד אחד לרפואה שיעשה אפילו קצת בכאילו? בחייאת! תרימו פטיש ותעשו תנועות, משהו. נמאס לנו לנסוע בעיקופים של הטור דה פראנס רק כי החליטו שהכביש הראשי הזה ייחסם לתנועה כי עוד חודש צריך לעבור פה טרקטור. לא מגניב.

שמישהו יסביר לי מה ההיגיון בלחסום כבישים לעבודות אחרי צהריים או בבוקר, בזמן שבערך חצי מדינת ישראל יוצאת לעבודה או חוזרת ממנה ואתה מוצא את עצמך עומד בפקק של הכניסה לאשדוד ממש קצת אחרי יבנה. מה זה הטירוף הזה? מי ישמע עובדי מ.ע.צ הולכים לישון ב7 בערב. זאת אשדוד, לא ניו יורק, תעשו שיפוצים בשעות הקטנות של הלילה והדברים היחידים שיפריעו לכם הם חתולי רחוב וחרדים שמחפשים טרמפ.

pkak-pnimi

אז סבבה, נכון, זה צפוי לשפר את פני העיר ולהקל על כל עניין התחבורה באופן כללי ובפרט לתחבורה הציבורית, אבל למה להתעלל בנו כל הדרך אל הבנק? למה לשפץ הכל בבת אחת כאילו מדובר בפאתי ירוחם? התנועה בכבישי אשדוד עומדת על מאות אלפי רכבים כל יום, במיוחד בשעות העומס, אז זה יהרוג מישהו אם נפרק את השיפוצים למקטעים ונעביר את העבודות ללילות? לא נראה לי. מה שבטוח שאנשים מתקרבים למוות מעצבים על בסיס יומי. מניסיון.

לסיכום, אני בטוח שכולנו מבינים את חשיבות הנושא ואת מה שלסרי מנסה לעשות ויודעים מה? כל הכבוד לו. אני לא איזה מתכנן עירוני או עובד מ.ע.צ לשעבר, אני סך הכל אזרח ממורמר שמקווה להגיע מנקודה A לנקודה B בעיר בלי שזה ייקח לי 45 דקות, לגיטימי לא? לגמרי. אז מה נשאר לנו לעשות? להתאזר בסבלנות, משורש המילה "סבל" ולקוות שמתיחת הפנים הזאת לעיר תסתיים לפני שנאבד את זה לחלוטין. הלוואי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*