פסח בקניון סימול

פסח בקניון סימול

יריד פשפשונים יריד מכירות יד שניה במסגרתו ילדים יציעו צעצועים, ביגוד, בובות, תכשיטים וספרים יד שניה, במחירים של עד 20 ₪ למוצר וגם פסטיבל שוקולד עם עמדות להכנת שוקולד, מופעים מצחיקים ובית קפה דמיוני וקסום. הכניסה חופשית! 

חול המועד בקניון סימול. אחרי הסדר וניקיון בארונות הבגדים, בחדרים, במדפים ובמגירות קניון סימול מציג את יריד פשפשונים. מצאתם משחק שכבר לא מעניין אתכם כל כך, צעצוע שמתאים כבר לקטנטנים, פעם הייתם זורקים או מעבירים, היום אתם יכולים למכור ולקנות צעצועים חדשים.

יריד פשפשונים מכירת פריטים יד שניה לילדים חוזר, חוויה לכל המשפחה. עשרות דוכנים עם מגוון ענק של פריטים לרבות צעצועים, בובות, בגדים, תכשיטים, ספרים ועוד בעלות של עד 20 שקלים למוצר.

מעבר להיותו יריד מכירות, פשפשונים הינו שוק חווייתי לקטנים ולגדולים המלמד את הילדים ערכים של קנייה חכמה מהי לצד אינטראקציה אל מול ילדים ומבוגרים. יריד הפשפשונים יתקיים בקניון סימול באשדוד ביום א 21.4 בין השעות 16:00-19:00 להרשמה דרך הוואטסאפ 052-6906484 שלחו את שם הילד וההורה.

בנוסף, קניון סימול גאה לארח את הפסטיבל הכי טעים שיש, פסטיבל השוקולד.

22.4-24.4 יום שני עד רביעי בין השעות 10:30-14:00 וכן 16:00-19:00 ייערך בקומה השנייה פסטיבל שוקולד עם שלל דוכנים שוקו שואו מיני מופע מצחיק משולב בתכנים דידקטיים שילמדו את הילדים כיצד נראים פולי קקאו, חמאת קקאו ואת תהליך הכנת השוקולד. סדנה להכנת קאפקייקס משוקולד, מתחם קסום ומיוחד המדמה בית קפה דמיוני ובית הממתקים הכנת בית ממתקים קסום ומיוחד ומלא בממתקים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*