פותחים שבוע: המלצה לסדרה 'להרוג את איב'.

פותחים שבוע: המלצה לסדרה 'להרוג את איב'.

מי מכם שמע על הסדרה הבריטית עתירת הפרסים "להרוג את איב" של הBBC, בטוח התאהב. מי שלא, חייב לראות!

סדרה מעולה! מז'אנר הדרמת מותחן. הסדרה בעלת הומור מיוחד ושנון, המייצר סוג של מודעות עצמית של הדמויות, ובכך מעביר מעיין ביקורת על הז'אנר של הסדרה עצמה.

הסדרה משלבת בתוכה מגוון רחב של קאסט בכל הגוונים והמינים. מבטאים ושפות שונים, מגוון מרהיב של לוקיישנים כמו לונדון, פריז, רומא, ברלין ועוד, ואף צבע מיוחדים לשוטים עצמם.
גם כותרת הפתיחה מהממת בעניי. כתובית בה רשום Killing Eve בכל פרק בצבע אחר, כאשר מאות אחת נוטפת טיפה של דם.
כל אלה גורמים לסדרה לעניין עוד יותר.

סנדרה או המושלמת (רובכם מכירים אותה כד"ר יאנג מהסדרה "האנטומיה של גריי") הינה איב פולסטרי. פעילה בסוכנות מודיעין בריטית MI5. איב מתבקשת לחקור רצף של מקרי רצח ברוטליים וסגנוניים (לא לבעלי לב חלש).
תוך כדי חקירה, איב מפתחת אובססיה לא ברורה למושא החקירה שלה. וילנאל (ג'ודי קומר המוכשרת בטירוף), רוצחת שכירה ופסיכופתית, אשר דואגת להשאיר סימן הכיר בכל אחד מהרציחות שלה. באופן מפתיע גם וילנאל מתחילה לפתח אובססיה, ניתן להגיד רומנטית אפילו, אל איב.
חייבת לציין פה את הסטייל המטורף של וילנאל בסדרה. דמות צבעונית עם טעם יוקרתי ומהממם.

בעונה הראשונה הן כל הזמן במרחק נגיעה אחת מהשנייה, דבר שיוצר מתח. אני לא אמשיך בכדי לא לתת ספוילרים לסדרה המצוינת הזו.

מה שכן אוכל להגיד הוא, שהסדרה מלאה במיניות בלי להראות סצנה אחת של סקס. מלאה ההומור ושנינות ועם זאת במתח ואפלה. הסוף של העונה השנייה השאיר אותי בהלם. למרות שצפיתי את זה, עדיין הייתי בשוק שזה באמת קרה. העונה השלישית קיבלה אישור ואני פשוט לא יכולה לחכות!

*נ.ב: אם יש משהו שכן מפריע לי בסדרה הוא זה שמרגיש שלמשטרה אין אמצעים נגד וילנאל. מה עם מצלמות אבטחה, טביעות אצבעות, DNA משערות שלה בזירה משהו?! זה קצת מפריע לי אבל אני זורמת ??‍♀️.

????? (4 מתוך 5)

ענבל הקניין  B.A קולנוע וטלוויזיה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*