פותחים ברגל שמאל. אשדוד מודחת מגביע ווינר

פותחים ברגל שמאל. אשדוד מודחת מגביע ווינר

מכבי אשדוד בכדורסל מודחת מהמפעל הראשון של הליגה, גביע ווינר עם הפסד צורב של 19 הפרש לאדומים מתל אביב.

אשדוד עדיין לא מאופסת, הנטון וג׳ונסון עוד שמרו על כבודם עם 35 נקודות לשניהם אך דיקרסון וברנדוויין  לא תרמו יותר, בגזרת הישראלים זה עדיין לא זה, התקווה הגדולה מהבכיר הישראלי, קפטן הקבוצה ליאור אליהו רחוקה מלהתממש כשהוא מסיים עם 4 נקודות בלבד.

משבר האוהדים עדיין חי וקיים, כהבטחתם, הגיע גרעין הדולפינים להיכל שלמה ועודד את הקבוצה, חלקם עם חולצות שחורות וחלקם בצבעי הקבוצה.

כזכור החרימו האוהדים את משחקי הבית של הקבוצה כאות מחאה על חוסר התקשורת בינם לבין ההנהלה. גם במסיבת פתיחת העונה לא הגיעו האוהדים ונראה שמחכה לא מעט עניין מחוץ לפרקט לא פחות מאשר על הפרקט.

מהלך המשחק

הפועל ת"א פתחה בחמישייה עם גריפין, שוכמן, רודריגז, גינת וטרדוול, אשדוד עם ג'ונסון, דגלאס, הנטון, אליהו ודיקרסון. גינת עלה לוהט, קלע את 9 הנקודות הראשונות של האדומים בזמן שהאורחים מסתפקים בסל בודד של אליהו ודאנק גדול של רודריגז שלח את גרינברג לפסק זמן מהיר, 2:11. שלשות של דגלאס והנטון (שתיים) הכניסו את "הדולפינים" לעניינים, אבל גינת ושוכמן המשיכו להלהיב את הקהל וכדיר בנקודת בכורה באדום קבע 13:17. דיקסון קלע 5 נקודות רצופות ובן משה השלים מהפך מהקו, אבל בריסקר החזיר את היתרון לאדומים בקליעות עונשין ואסיסט לשלשה של גריפין, 21:24. ברנדוויין דייק מהקו ובוכמן הפך את התוצאה מחצי מרחק, 24:25 לאשדוד אחרי 10 דקות.

גריפין המשיך להרגיש חם בקליעה מבחוץ וביחד עם גינת שחזר ממנוחה עלו האדומים ליתרון 27:33. דיקרסון סחט עבירות והרשים בקליעה מהקו, הפועל ת"א חזרה ללחוץ ולהתלהב ועם סלים קלים של מדר ורודריגז ברחה לפער דו-ספרתי, 33:44. שלשה של ג'ונסון החזירה את האורחים לעניינים, טרדוול הראה תנועות יפות בצבע אבל פרואינד בצד השני הוריד ל-49:44. המארחים חזרו מפסק זמן עם אנרגיות חדשות, שוכמן מסר את אסיסטים 6 ו-7 לבריסקר ופרוויס שעלה על הלוח, גינת הגדיל בחזרה ל-44:55. דגלאס השאיר את בוכמן לקרש-סל, פרוויס מהקו חתם מחצית התקפית מצוינת ביתרון 46:57.

הפסקת המחצית לא ממש עצרה את הפועל ת"א, שבהובלת גריפין וגינת המשיכה להגדילה את הפער, 51:65. שלשות של הנטון, לוינסון ודגלאס החזירו את האורחים לפער חד-ספרתי, אבל שוכמן בסל קל ואסיסט אדיר על כל המגרש לגינת קבע 59:71. ג'ונסון הצטרף למיידים מעבר לקשת ודיקרסון צימק ל-7 אחרי ריבאונד התקפה, גינת קלע פעמיים מהקו אבל הנטון בסל ועבירה המשיך לקרב את אשדוד, 73:67. רודריגז לקח אחריות עם שלשה ואסיסט יפה לשוכמן, ברנדוויין מנע בריחה ברצף קליעות עונשין, מדר מהקו סגר את הרבע, 71:82 לאדומים.

ג'ונסון פתח את הרבע הרביעי בשלשה, גריפין תיקן החטאה של עצמו עם קליעה יפה ביד אחת ורודריגז בדאנק גדול במתפרצת שלח את הצהובים-כחולים לפסק זמן, 74:86. סלים של אליהו והנטון שוב צמצמו לחד-ספרתי, שוכמן הגיב בשלשה וגריפין בסל ועבירה קבע 78:92. אליהו יצא בחמש עבירות, האדומים המשיכו לברוח ושלשה של שוכמן העלתה אותם לתלת-ספרתי, 80:102. בית הלחמי העניק זמן תשואות לגינת, שוכמן הורחק לאחר בלתי ספורטיבית שנייה (על פלופ בניסיון סחיטת עבירת תוקף) והגארבג' טיים החל באופן רשמי, 92:111 בסיום לאדומים.

מכבי אשדוד: הנטון 20 (3-5 לשלוש, 8 ריבאונדים), ג'ונסון 15 (3-8 לשלוש, 6 אסיסטים, 7 איבודים), דיקרסון 13 (9-9 מהקו), ברנדוויין 12 (10-14 מהקו), לוינסון 8, דגלאס 6, בוכמן, פרואינד, בן משה ואליהו (4 איבודים) 4 כ"א, עבו 2.

בשיתוף אתר מנהל הליגה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*