ערב הכדורסל של אשדוד – הצגה כפולה

ערב הכדורסל של אשדוד – הצגה כפולה

2 תצוגות כדורסל מאוד מאוד חשובות יתקיימו אחת אחר השנייה הערב בהיכל הקרייה, זה יתחיל בשעה 19:00 עם הקרב על צלחת האליפות בין אשדוד והיריבה המיתולוגית מרמלה במשחק הראשון בסדרה, אשדוד שהיתה מועמדת ל-3 תארים באופן ודאי הודחה מהגביע ומטורניר היורוקאפ ותנסה בכל כוחה לצאת עם תואר אחד לפחות מהעונה הנפלאה הזו.

אשדוד גברה על רמלה בכל ארבעת המשחקים העונה אבל בפלייאוף כמו בפלייאוף הכל נפתח מחדש. רמלה עברה כמה שינויים בסגל ונמצאת בכושר שיאשמח יהיה בהיכל זה בטוח.

הערב ב-19:00 כאמור מתחילה הסדרה של הטובות מחמישה ואת יתרון הביתיות אסור לאשדוד להפסיד.

euro

 

כח צביקה נלחם על חייו

קבוצת הגברים לעומת זאת מנסה להציל את העונה, אין ספק שהשינוי בעמדת המאמן עשתה את שלה וצביקה מביא נצחונות יש מאין מה שלא קרה בעידן הקודם, אחרי הפסד צפוי להפועל ת״א בחמישי האחרון יעלו החניכים של שרף למשחק ביתי מול מכבי ראשון לציון, קבוצה שעל הנייר טובה יותר מאשדוד אבל רוח הלחימה האשדודית והתמיכה הביתית יכולים בהחלט לעשות את שלהם.

צ׳ארלס תומאס, שחקנה החדש של אשדוד שערך את טבילת האש מול הפועל ת״א בהחלט השאיר מקום לאופטימיות, תומאס שנחת ערב לפני ולא שיחק 3 שבועות נתן בכל זאת תפוקה לא רעה ואם צביקה שרף אופטימי מי אנחנו?

lir1

קבוצת הגברים תעלה הערב (ב׳) בשעה 21:00 מיד עם תום משחקן של הבנות, ניצחון הערב יכול לסייע לאשדוד להיחלץ מהמקום האחרון וזאת בתנאי שבחיפה יעשו את העבודה עבור אשדוד וינצחו את גליל גלבוע.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*