ערב ההוקרה למתנדבי סיירות ההורים ו"סבא-בא"

ערב ההוקרה למתנדבי סיירות ההורים ו"סבא-בא"

אחד מאירועי השיא שמתקיימים ברשות העירונית למאבק בהתמכרויות במהלך דצמבר, שהוגדר כחודש הגברת המודעות למאבק בסמים ובאלכוהול הוא ערב ההוקרה השנתי למתנדבי סיירת ההורים וסיירת "סבא-בא".

"בערב זה, זו ההזדמנות שלנו להודות לכם המתנדבים שעושים לילות כימים במהלך כל השנה ותורמים ממרצם ומזמנם לכלל תושבי העיר", כך פתחה את ברכתה ואת הערב מנכ"לית הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ואלימות אשדוד, הגב' סימונה מורלי.

מנהלת תכנית "עיר ללא אלימות", הגב' דבורית זהבי ומנהל מרחב דרום של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, אל'מ (במיל') אבי אזולאי, הצטרפו לברכות  וציינו את מר שי נקש, רכז הסיירות, על היותו אדם בעל לב גדול שדבק במטרה ומבצע המשימות בצורה מיטבית.

את ברכת המתנדבים הביאה הגב' אנג'לה שוקרון, מתנדבת וותיקה ומתמידה ובמילים חמות וסיכמה "כי מסירות המתנדבים הינה ערך עליון ולא פלא שהסיירת פועלת זו השנה השמינית ובנוסף ברכה את רכזת "סבא-בא", הגב' יהודית גרנות ואת רכז "סיירת ההורים", מר שי נקש העשייה הרבה והברוכה ועל ההובלה לאורך השנים".

בערב זה כיבדו את המתנדבים ובני משפחותיהם ,רבים מהמנהלים והמובילים בנושא הביטחון וההתנדבות בעיר. ביניהם , ברך נציג המשטרה רס"מ קובי מור קצין הנוער ששיבח את המתנדבים הרבים והאיכותיים המהווים מכפילי כוח למערכי האכיפה בעיר ונמצאים בכל שבוע בפעילות. את אגף התפעול ייצגו מר אהרון מור, רכז קהילתי במנהלות הרבעים.

לאחר הברכות חולקו ארבע עשרה תעודות הוקרה למתנדבי סיירות ההורים וסיירת "סבא-בא". רכז הסיירות שי נקש סיכם ואמר כי "בערב זה התודה היא לכם והתעודות אותם אנו מחלקים הינן תעודות הוקרה ולא הצטיינות זאת מבחינתנו כל אחד ואחת מכם מצטיין".

בתום טקס חלוקת תעודות ההוקרה, נהנו המתנדבים מסדנה שהעביר ד"ר התלהבות, ערן שחר שהלהיט את הערב בהופעה מרעננת מלאת הומור ושירה ועם טיפים לחיים מלאי התלהבות.

ועד לערב ההוקרה הבא, תוכלו לפגוש את סיירת ההורים וסיירת "סבא-בא" בשטח ובמהלך כל השנה. הנכם מוזמנים להצטרף לעשייה המשמעותית למען הקהילה, דרך רכז הסיירות, שי נקש, בטלפון 054-3220939 או דרך עמוד הפייסבוק 'סיירת הורים אשדוד'.

בתמונה: סימונה מורלי מנכ"לית הרשות, שי נקש רכז הסיירת והמצטיינים

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*