ענבל דרור ממשיכה להביא כבוד

ענבל דרור ממשיכה להביא כבוד

זהו לא עוד אייטם על העצמה נשית, ענבל דרור, הגאווה האשדודית כבר מזמן לא אייטם על אישה שהצליחה או אשדודית שהצליחה. מדובר באייקון אופנה בינלאומי, שבמקרה גדלה וגרה באשדוד.

הלוקיישן, ניו יורק סיטי, האירוע, שבוע האופנה לכלות בניו יורק, וענבל דרור היא בין המעצבים שממקמים את הקולקציות הישראליות בשיח האופנה העולמי מדי שנה, כאשר הפעם היא התבלטה בזכות הטון ייחודי שהיא העניקה לאופנה הלבנה של שנת 2020. בואו לראות.

ענבל דרור היא אחת הפרסונות שמעירות את השבוע הלבן מתרדמתו, היא תמיד חדשנית, תמיד מרשימה, ונוצצת, ומעניקה לעולם האופנה סיבות לדבר עליה. הערצה שלנו למעצבת המצליחה לא התחילה ביום בהיר אחד, היא נבנתה בהדרגה ומקבלת חיזוק מדי שנה באירוע הגדול המוקדש כולו לשמלות כלה ולמעצבים שעומדים מאחוריהן. מי שמכיר את התצוגות של דרור, כי מדובר באירוע יחיד מסוגו, שכן הקולקציות שלה הן מפגן אקסטרווגנטי של קוטור משובח לצד אופנה מלאת תעוזה.

ענבל, שהתחילה לפני שני עשורים עם הסניף המקומי האשדודי שלקח כבר אז את הענף למחוזות שהעיר לא הכירה, עם הפקות אופנה ועלייה לרגל של הנשים הראשונות של ישראל שלא מדמיינות פרימיירה או אירוע משמעותי בלי לפקוד את הסלון האשדודי של האישה/ילדה מאשדוד.

מאז, פרצה גבולות עם שלוחות בככל בירת אופנה, הילדה מאשדוד שהצטיינה בשנקר ממשיכה לעשות חיל ולא צועדת ולו פסיעה במקום, ברור, לנו לפחות שזה לא האייטם האחרון בהישיגיה של האשה הצנועה מעיר הנמל.

צילום: Dan lecca

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*