על יוזמה כזו – עוד לא שמעתם

על יוזמה כזו – עוד לא שמעתם

ראש מינהלת רובע ג' שיתף אותנו ביוזמה יוצאת דופן. הוא סיפר לנו על הרעיון, על המתנדב המסור ועל התוצאה והביעה משאלה שירבו פעילים חרוצים שמנצלים את זמנם למען הכלל ומגלים יחס של כבוד לסביבה.

"תכירו את מר שמעון רביבו, פעיל אצלנו במינהלת רובע ג', מתנדב באיחוד הצלה ועובד כנהג אוטובוס בחברת אפיקים" כך פותח מר יעקב ביטון, ראש מינהלת רובע ג', את תיאור המיזם עליו חתומים השניים – ביטון ורביבו.

ביטון מספר כי בשל מצב החירום אליו נקלעה המדינה, גם שמעון רביבו יצא לחל"ת כמו רבים מעובדי המדינה, אלא שרביבו לא יכול היה לשבת בחיבוק ידיים. הוא שם לב כי בשל העובדה שרבים כמותו נותרו בבית, רבתה גם מצוקת החניה בשכונתם ובשל היות שטח החנייה שטח פרטי, הוא וביטון החליטו לסמן את השטח בחניות סדורות ובכך להרוויח גם יותר מקומות חניה וגם להשפיע לטובה על מראה האזור.

ראש המינהלת דאג לצבע ונעזר בעצות מקצועיות שקיבל מהקבלן שמבצע עבודות סימון עבור העירייה. בעקבות כך, מר רביבו יצר שבלונה בגודל המתבקש (2.5 רוחב על כ-5 אורך), ניקה את שטח הצביעה ובכל זמן פנוי שהיה לו הוא סימן את החניות. "בכל יום הוא צבע כמה פסים בהתאם למצב בחנייה ופינוי החניות ממכוניות" אומר ביטון ומוסיף: "נכון לעכשיו הוא הספיק לצבוע כמעט חצי משטח החניה שבצד הצפוני של החניה וגרף המון המון תשבחות מתושבי השכונה".

בשכונה אומרים שזו פעם ראשונה ששטחי החניה שלהם מסומנים ועוד בצורה כל כך יפה ומסודרת כך שהיא לא רק מסדירה את שטחי החנייה אלא גם משווה להם צורה יפה ומכובדת. ביטון: "אכן הם צודקים ולי לא נותר אלא להודות לו על היוזמה המופלאה ועל תרומתו האישית והייחודית למען הכלל. כן ירבו פעילים כמותו".

עבור תושבי השכונה זאת יכולה להיות מתנה נהדרת לחג העצמאות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*