עלילות הדוס בעיר הגדולה

עלילות הדוס בעיר הגדולה

מופע סטנד-אפ סוחף, מתוחכם וקורע מצחוק במרכז קהילתי 'אחווה'.

"אני הרב הראשי לטלוויזיה, 20% מהזמן אני עוסק בעיתונות, ביתר הזמן אני עונה לשאלות הלכתיות", אומר קובי אריאלי ומוסיף "דוסים הם אנשים ישרים, חוץ מאם תשאלו אותם איפה הם גרים וכמה זמן לוקח להגיע לשם" – קובי אריאלי במופע שיפיל אתכם.

מעשה בבחור ישיבה חרדי מירושלים שנסע לעיר הגדולה והפך, בלי יותר מידי מאמץ, לאחד מכוכבי הסאטירה בארץ. קובי אריאלי עיתונאי וכוכב תקשורת עומד על הבמה ופורס את המסלול הפתלתל שהוא עשה. בדרך הוא סוגר חשבונות עם דתיים, חילוניים, שמאלנים, מתנחלים, טלפונים סלולריים, טייסים, בנקאים, תינוקות , רופאים , אינסטלטורים, רבנים ותלמידים  וגם מספר מה קורה כשחרדי נכנס למשרד של חילוני? איך נשמע תא קולי של חרדי? מי אמר שאין דתיים בתקשורת? מהי הבעיה התיירותית העיקרית של פראג?

מופע הסטנד-אפ מצחיק, סוחף ומתוחכם ש"מבשל" את הצופה מבפנים וישלח אותו הביתה בוכה מצחוק ושקוע בהרהורים .גם המבקרים מחמיאים: "מדובר באחד המופעים הטובים שעלו בארץ" אומר האחד ואחריו מוסיף אחר "אין ספק, כוכב של ממש".

יום שני 11.3.19  |  שעה 20:00  |  מרכז קהילתי אחווה (רובע א'), רח' האצ"ל 7  |  מחיר: 20 ₪ בלבד כחלק ממיזם הפנאי' התושב במרכז הקהילתי'  |  להזמנות: 08-8679687.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*