עורך דין רשלנות רפואית -כשהרופא פגע באימון הבסיסי שלנו בו

עורך דין רשלנות רפואית -כשהרופא פגע באימון הבסיסי שלנו בו

פנייה אל רופא זה סוג של הבעת אימון. אנחנו מצהירים כביכול שאנחנו מוכנים שהרופא יטפל בנו כמיטב הבנתו ומקצועיותו. אם הרופא שגה וטעה בטיפול – אנחנו יכולים להעמיד אותו לדין ולקבל פיצויים. האמת היא שאסור לנו לוותר על כך.

כאשר אנחנו פונים אל הרופא אנחנו למעשה מביעים בפניו אמון. אנחנו מוסרים את עצמנו לידיו ומאפשרים לו לטפל בנו כפי הבנתו. ברוב המקרים אין לנו הרבה אפשרויות להתערב באמצע הטיפול. אם זה בחדר ניתוח בעיצומו של תהליך בו אנחנו רדומים ואם זה בתהליך לידה. בגלל האמון הרב שאנחנו נותנים בצוות הרפואי, הרי שכאשר אימון זה נפגע אנחנו נפגעים מאוד. שלא לדבר על הנזקים שפגיעה כזו באמון עשויה להותיר בנו. על כן. אם חלילה קרה ורופא התרשל בטיפול למרות האמון שנתנו בו, אנחנו לא צריכים לוותר לו על כך. עלינו לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית ולתבוע את הפיצויים המגיעים לנו.

למה לא לוותר על הגשת התביעה?

תביעה בגין רשלנות רפואית היא אחת התביעות שממש לא מומלץ לוותר עליהם. אם נראה כי אנחנו צודקים ואכן הייתה כאן רשלנות רפואית, יהיה זה לא ממש מן החכמה לוותר על הגשת התביעה. אז נכון שהגשת תביעה כרוכה בטרחה של איסוף מסמכים רפואיים, איסוף עדויות ועוד, כאשר לא תמיד יש לנו את המוטיבציה ואת המרץ לעשות את זה. אך אם נראה לנו כי אכן יש לנו סיבה טובה להגשת התביעה, אנחנו צריכים לעשות את הדבר.

מתייעצים עם עורך הדין

אם אנחנו מתלבטים האם אכן זהו הצעד המתבקש והכדאי, מומלץ מאוד לקבוע פגישה עם עורך דין רשלנות רפואית ולפרוס בפניו את כל פרטי המעשה. הוא יתרשם מכל העובדות ומהמסמכים שיש בידנו ועל פי זה יוכל לייעץ לנו האם אכן כדאי להגיש תביעה והאם יש לתביעה שלנו סיכויים להתקבל.

הכתובת לכל מי שרוצה להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית ולא ממש יודע מהיכן להתחיל ואיך לעשות זאת…

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*