עומר גולני חוזר – מקום 8 באליפות העולם בקרואטיה

עומר גולני חוזר – מקום 8 באליפות העולם בקרואטיה

השייט האשדודי עומר גולני ממשיך בתהליך ההתאוששות וסיים במשקום השמיני באליפות העולם שהתקיימה בקרואטיה בסופ״ש האחרון. גולני ממשיך בתהליך ההתאוששות לאחר תקופה פחות טובה מצליח השייט המוכשר להתברג בעשיריות הראשונות ולמרות הסיכוי הנמוך יחסית להעפיל לטוקיו 2020, מגמת השיפור, המוטיבציה וגילו הצעיר הם התקווה לעתיד אולימפי מצידו של גולני.

ברשות הספורט העירונית ממשיכים ביישום תכנית המצויינות תוך איתור וסיוע לספורטאים עם פוטנציאל אולימפי.

תכנית ייחודית שמתוכננת בימים אלה ברשות הספורט תאתר את הספורטאים המיועדים לרמה האולימפית ותציע להם סיוע כלכלי ומקצועי, בימים אלה נבנים ונבחנים הקריטריונים באמצעות צוות מקצועי בראשותו של יורם אסרף, מנכ״ל הרשות ואלון חזן, הממונה ברשות על הספורט ההישגי.

אשדוד, למי שלא יודע נמצאת בפתחה של ״מהפיכה אולימפית״ עם פוטנציאל של כ-6 נציגים בטוקיו 2020, חלקם כבר הבטיחו את השתתפותם וחלקם עדיין בשלבים סופיים של קבלת הקריטריונים.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״לצד העמקת הפעילות העממית בקרב תושבי אשדוד, העיר לא יכולה להרשות לעצמה לפספס כאלה כשרונות ולא לייצר עבורם את התנאים האופטימליים למיקסום הקריירה. לצד המגבלות התקציביות של הרשות נעשה את כל שביכולתנו לסייע ולתת כתף לספורטאים האולימפיים ונשקיע לא באיתור הדורות הבאים.״

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*