עוד לא אבדה תקוותנו האולימפית

עוד לא אבדה תקוותנו האולימפית

התקוות האולימפיות של אשדוד לא אמרו עדיין את המילה האחרונה, בהתעמלות אמנותית חזרו 2 המתעמלות האשדודיות מנבחרת ישראל קארין וקסמן ויאנה קרמרנקו מאליפות האתגר שהתקיימה ברומניה עם שלל מדליות והישגים שמקרבים אותן מרחק תחרות אחת מהשגת הקריטריון האולימפי. האליפות תתקיים בבאקו ותוצאה טובה שם תבטיח את השתתפותן בטוקיו 2020.

גם בתחום השייט ישנה התעוררות, וכל עוד יש סיכוי יש תקווה, השייט האשדודי עומר גולני סיים במקום ה-8 באליפות אירופה 10 כללי ונראה שעומר מתאושש בעיקר מבחינה מנטלית. התחרות איננה קריטריון האולימפיאדה אלא שיוט ביקורת בהתקדמותם של הנבחרת בהתאם ליעדים שהוצבו להם באיגוד השייט מבחינה מקצועית. הסיכויים לטוקיו 2020 קיימים גם אם לא גבוהים אך אנחנו כאן באשדוד כמובן מחזיקים אצבעות לכל אשדודי או אשדודית שחולמים לעשות זה.

ברשות הספורט שמסייעים גם כלכלית וגם לוגיסטית מרוצים מהתנופה והמצויינות של השנים האחרונות. לאור ההתפתחויות של עמלים ברשות הספורט על קריטריונים חדשים לטיפוח ספורטאים אולימפיים או כאלה עם פוטנציאל אולימפי.

אשדוד מעולם לא ניצבה עם כזו כמות של נציגים אולימפיים והמצב הקיים דורש חשיבה חדשה בקשר לליווי מקצועי וכלכלי של מתעמלים אולימפיים בני העיר אשדוד.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: היעד האולימפי הוא בהחלט אחד מהיעדים של רשות הספורט העירונית, מרכז המצויינות לג׳ודו ושידרוג המרכז לחינוך ימי הם צעד ראשון בהכנות העתידיות ובניית הקריטריונים היא השלה הבא. אנו מקווים שהתכנית תבטיח למועמדים ולמועמדות את השקט והיכולת להתרכז בספורט וזאת כדי להביא את התוצאות המקסימליות.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*