עו"ד אייצלותם: "אני לא מפסיד לעולם, או שאני מנצח או שאני לומד"

עו"ד אייצלותם: "אני לא מפסיד לעולם, או שאני מנצח או שאני לומד"

"למרות שהפעם לא הצלחנו להיכנס למועצה אני מסתכל בגאווה על הדרך שעשינו: כל הקהילה, המבוגרים והצעירים ותושבי השכונות הוותיקות, הבינו שאנחנו יכולים  להנהיג את הציבור", כך אמר עו"ד אייצלותם (אייצ'ו) מסלה ראש סיעת אופק חדש.

אופק חדש שזכתה גם לתמיכתה של ההנהגה הארצית של בית היהודי בכלל ושל שרת המשפטים איילת שקד בפרט, הצליחה להכפיל את מספר המצביעים שהצביעו עבור הבית היהודי בבחירות הקודמות. זאת למרות ש-600 קולות נפסלו.

עו"ד אייצ'לותם מסלה: "לצערי  הסניף המקומי של  הבית היהודי באשדוד לא נרתם למאמץ ולא הצליח להביא מצביעים. אנחנו מצידנו לא הצלחנו להסביר בצורה מספקת  לחלק מהמצביעים על הליך הבחירות, כי ממידע שקיבלנו מהמשקיפים נפסלו לנו 600 קולות. המדובר בכמות משמעותית."

"למרות שהפעם לא נכנסו למועצה אנו נמשיך לייצג את הקהילה מבחוץ. נקים ועדה שתפעל בתחום החינוך, התעסוקה והמגלות לבני הקהילה ולתושבי השכונות הוותיקות ונקים צוות שישלב מבוגרים וצעירים  שילמד הלקחים ויערך לקראת הבחירות הבאות".

מאוד התרגשתי מהתמיכה לה זכיתי מצד הקולגות שלי עורכי הדין ומהחברים בסיירת אגוז וכמובן אני מודה למשפחה הקרובה, לאשתי, הוריי ואחיי ומבקש סליחה מהם ומילדיי שהקדשתי להם הרבה פחות זמן בתקופה הזאת. נכנסתי למירוץ בדקה ה-90, ראיתי בזה אתגר כנגד כל הסיכויים".

לסיום אני רוצה להודות לקהילה המדהימה שתמכה והאמינה בי ובכל הסיעה, על התמיכה מבלי לבקש כל תמורה, על האהבה שהרעיפו עלי, על הפירגון והעידוד וכמובן לכל הצוות המקצועי שליווה אותי".

"צר לי על הפיצול של נציגים מהקהילה שבחרו להתמודד במקומות לא ריאליים ברשימות אחרות ובמקום לסייע להכניס נציג מהקהילה, עזרו לרשימות אחרות להכניס נציגים מחוץ לקהילה. אני מקווה שהמנהיגים והקהילה יזכרו זאת  בבחירות הבאות, שעדיף לרוץ ברשימה שהעומד בראשה בא מתוך הקהילה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*