עובדי נמל אשדוד מסכמים שנה לצד עמותת פתחון לב

עובדי נמל אשדוד מסכמים שנה לצד עמותת פתחון לב

עובדי נמל אשדוד יכולים לסכם את שנת 2020 בתחושת גאווה גדולה לאחר שנה נוספת של שיתוף פעולה פורה עם עמותת פתחון לב. העמותה, המסייעת בחלוקת חבילות מזון לניצולי שואה ולנזקקים, הרחיבה את הפעילות המשותפת, והשנה התווספו לפרויקטים השונים גם חלוקת מעילים לילדים ממשפחות נזקקות.

במסגרת שיתוף הפעולה הקבוע, מסייעים העובדים בהכנת חבילות המזון, בפיזור למשפחות באזור אשדוד וכן בפרויקטים חינוכיים של העמותה, בראשם "תכנית שבע".

מדובר בפרויקט במסגרתו חונכים המתנדבים בעמותה ילדים מכיתה י' למשך שבע שנים, החל מהשנים בתיכון, דרך שירותם הצבאי ושחרורם ועד להשתלבות מלאה בעולם האקדמי או התעסוקתי.

שיקו ז'אנה, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, הוסיף: "אני גאה ונרגש לראות כיצד שיתוף הפעולה ארוך השנים של הנמל עם עמותת פתחון לב מתרחב ומתעצם. בזכות הירתמותם של עובדי ועובדות הנמל, ודרך פעילות העמותה, יש לנו הזדמנות אמיתית לסייע ולתמוך בקהילה. אני מעריך את הפעילות החינוכית של העמותה ומוקיר את עובדי הנמל אשר לוקחים חלק ומעניקים הזדמנות ותמיכה לבני הנוער."

במסגרת הפעילויות השונות שאירעו במהלך השנה האחרונה, כ-120 מעובדי הנמל הגיעו למרכז הסיוע של עמותת פתחון לב בראשון לציון, לסיוע באריזת סלי המזון ובחלוקת הסלים למשפחות נזקקות. כאמור, השנה גם אספו עובדי הנמל עשרות מעילים חמים לימי החורף כתרומה לילדים למשפחות נזקקות.

חברת נמל אשדוד מעודדת את עובדיה להתנדב באופן קבוע ולקחת חלק פעיל. החברה עורכת ימי הרשמה להתנדבות לעמותות שונות, ומקיימת אירועי הערכה והוקרה למתנדבים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*