עובדים בתחום השכר? קורסים מקצועיים אונליין בתקופת הקורונה

עובדים בתחום השכר? קורסים מקצועיים אונליין בתקופת הקורונה

תקופת הקורונה אמנם משבשת בצורה משמעותית את סדרי החיים של כולנו, אך מצב יוצא דופן זה גם טומן בחובו הזדמנויות ופוטנציאל להתקדם ולהתפתח בתחומים מסוימים, למרות הצורך בריחוק חברתי והעובדה כי מערכות רבות אינן פועלות כהרגלן. לדוגמה, עבור מי שמגיע מעולם הכספים והפיננסים, או מעוניין להיכנס לעולם זה במטרה לייצר לעצמו מקצוע מניב ועתיד תעסוקתי אטרקטיבי, קיימים מספר קורסים  אותם ניתן לקחת גם בימים אלו (זמינים גם במתכונת דיגיטלית מלאה), וכך לקחת צעדים גדולים ומשמעותיים אל עבר רכישת מקצוע מבוקש:

לימודי ייעוץ מס

יועצי מס הם אנשי מקצוע המטפלים בענייני הכספים והמיסים של לקוחותיהם. אלו עשויים להיות עצמאיים קטנים או גדולים, חברות בע"מ, משרדי ממשלה, עמותות ואינספור גופים נוספים הזקוקים לשירותי ייעוץ מס שוטפים (למעשה, כל מי שפועל במשק הישראלי בתפקיד כלשהו, בין אם כעצמאי, שכיר, בעל חברה או כל תפקיד אחר, זקוק לשירותי ייעוץ מס וניהול מקצועי של מערך המיסוי שלו).

על מנת לפעול כיועץ מס באופן חוקי ורשמי יש להיות רשומים בפנקס יועצי המס של נציבות מס הכנסה. זהו הגוף המעביר את בחינת ההסמכה אותה נדרשים לעבור על מנת לזכות ברישיון הנכסף לעסוק בתחום זה. יש לציין כי מדובר בתחום עיסוק מבוקש ביותר בעולם הכלכלה והפיננסים, זאת מאחר וכאמור שירותי ייעוץ מס הם שירותים בסיסיים והכרחיים כמעט עבור כל חברה, בית עסק או ארגון במשק.

קורס ייעוץ מס המוצע כיום גם במתכונת מקוונת מלאה (ולכן מציע הזדמנות מצוינת לצמוח ולהתקדם מקצועית גם בתקופת הקורונה המאתגרת) מכין את התלמידים לקראת בחינות ההסמכה של נציבות מס הכנסה בצורה האופטימאלית, ופעמים רבות גם מסייע להם למצוא מקום התמחות בו יוכלו להתחיל מיד לאחר מעבר הבחינה (נדרשת התמחות בת שנה לצורך זכאות לרישיון ייעוץ מס המאפשר לעסוק בתחום ולייצג לקוחות באופן רשמי).

קורס חשבי שכר

אחד המקצועות המרכזיים בעולם השכר הוא כמובן חשב/ית שכר, מקצוע מבוקש אשר המחזיקים בו זוכים לביקוש תעסוקתי ניכר. כמו במקרה של לימודי ייעוץ מס, גם חשבות שכר הוא שירות בסיסי והכרחי עבור כל ארגון באשר הוא, וחשבי מס אכן מועסקים באופן רציף ויציב יחסית בחברות וארגונים גדולים.

קורס חשבי שכר – לשכת יועצי המס מאפשר להיכנס לעולם חשבות השכר מועבר כיום גם כן כקורס דיגיטלי לכל דבר ועניין, ולכן רלבנטי גם עבור תקופת הקורונה. קורס זה כולל עשרים מפגשים שונים, מפגש מיוחד לתרגול מעשי של עבודה על תוכנות שכר וספרי לימוד מפורטים, והכל כמובן מועבר במטרה להכין את התלמידים בצורה הטובה ביותר לבחינת ההסמכה אותה נדרשים חשבי השכר העתידיים לעבור. בחינות אלו מועברות מטעם לשכת יועצי המס בישראל.

שני הקורסים הללו מספקים דוגמה מצוינת לאופן בו ניתן להתקדם ולרכוש השלכה מקצועית רלבנטית גם בתקופת הקורונה, מה שיגדיל את סיכויינו למצוא תעסוקה אטרקטיבית, הן במהלך תקופת המגפה והן לאחר שתקופה זו תחלוף.

האקדמיה לפיננסים מבית BDO מזמינה אתכם להיכנס לאתר לקבלת מידע נוסף אודות לימודי חשבות שכר, הנהח"ש וייעוץ מס, כולל מועדי קורסים ומתכונת האונליין.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*