סרטון תדמית לעסק – הקשר האישי והישיר שלכם ללקוחות

סרטון תדמית לעסק – הקשר האישי והישיר שלכם ללקוחות

בשיתוף סטודיו אנקה

מוצרים טובים או שירותים איכותיים הם מה שהלקוחות מחפשים, אך יש עוד דבר שחשוב להם – הזדהות רגשית עם העסק המוכר אותם. סרטון תדמית איכותי וממוקד יכול ליצור את הקשר האישי הזה גם בימים של ריחוק חברתי

כאשר עסק או מותג מצליחים ליצור קשר רגשי עם לקוחותיהם, יכולה להיווצר נאמנות ארוכת שנים. התחושה של הלקוחות שהם נמצאים "במקום הנכון" – שדואגים להם, שחולקים איתם ערכים ועקרונות, שמציעים להם את הטוב ביותר – היא זו שתקבע את טיב הקשר שיווצר בין שני הצדדים, ויכולה להיות לה השפעה בלתי-מבוטלת על הצלחתה של החברה לאורך זמן.

כולנו יכולים להגיד בלי היסוס שקשר אישי הוא אחד המפתחות החשובים ליצירת אמון וקירבה בין עסק ולקוחותיו, ואולם בימים שבהם קשר אישי ומפגשים פנים אל פנים הם כבר אינם עניין מובן מאליו, חשוב למצוא אפיקים חדשים ושונים להגיע אל לבם של הלקוחות, לדבר אליהם בגובה העיניים ולהראות להם שיש מי שעומד לצידם גם כעת, בימים קשים אלו.

סרטון תדמית לעסק

אחת הדרכים המוצלחות והיצירתיות להעביר מסר ללקוחות קיימים או פוטנציאליים, להציג להם את החברה ואת ערכיה וליצור עמם קשר רגשי היא הפקת סרטון תדמית איכותי ומוצלח. בבסיסו של סרטון תדמית עומדת השאיפה לפרוס מניפה רחבה ככל הניתן שתאפשר לצופה להכיר את החברה טוב ככל הניתן, וכל זאת בצורה מעניינת ומושכת לב. סרטון התדמית צריך לפרט את תחומי העיסוק של החברה ולהציג את מוצריה או שירותיה, עליו להאיר את היתרונות של החברה ולהציגה באור חיובי בהתאם לערכים שהיא מבקשת להעביר ולבסוף, עליו ליצור קשר רגשי של הלקוח למותג.

אז כיצד עושים זאת נכון? כיצד יוצרים סרטון תדמית שישרת את מטרות העסק?

לפני הכול, חשוב להבהיר לעצמנו מהם ערכי החברה המרכזיים ומהי התדמית שנבקש ליצור לה. הסרטון צריך להתבסס על האסטרטגיה השיווקית הכוללת של העסק ולהשתלב בו בצורה טבעית ומועילה, כך שהוא יחזק אותה ויתרום לה. סגנונו האמנותי של הסרטון, קצב העריכה שלו, קולו של הקריין, המילים הכתובות והנאמרות, התמונות והאיורים, המוזיקה והאווירה – כל אלו צריכים להשתלב יחדיו לאמירה קוהרנטית ומעניינת שגם תגרום לצופה לצפות בסרטון עד סופו וגם תחזק אצלו את ההערכה והחיבור לעסק.

כאן חשוב לעצור ולשאול את עצמנו מיהו קהל היעד של הסרטון ובאיזו שפה יהיה הכי נכון לפנות אליו – סגנון קצבי ומהיר? אנימציה משעשעת? דימויים מעוררי השראה או דימויים מעוררי התרגשות? מוזיקה שקטה או קצבית? וכן הלאה. קהל של נשים צעירות למשל יגיב לסרטונים בצורה שונה מקהל של פנסיונרים, ולכן חשוב להבין לפני הכול למי פונה הסרטון ומהי הדרך הנכונה ביותר לייצר פנייה זו.

שאלה נוספת שחשוב להעלות בהקשר זה היא באילו ערוצים אנו משתמשים על מנת להגיע אל קהל הלקוחות הרצוי – האם הסרטון יוקרן בכנס רב משתתפים? האם הוא יופץ ברשתות החברתיות? האם הוא יישלח ישירות ללקוחות החברה? לשאלות אלו יש משמעות רבה, שכן ביכולתן להשפיע על אופן עיצוב והפקת הסרטון. בכנס, למשל, ניתן להציג סרטון ארוך יותר, שכן הקהל הוא די "שבוי", אך לצפייה אקראית ברשת חברתית נדרש סרטון קצר וממוקד יותר, ואולי גם יצירתי יותר, כזה ש"יתפוס" את הגולש במהירות.

לסיכום נוכל לומר שסרטון תדמית הוא אמצעי מצוין להצגת העסק וליצירת היכרות בלתי אמצעית עמו מצד הלקוחות. סרטוני תדמית מוצלחים יעבירו בצורה מרתקת את המידע הנחוץ תוך יצירת קשר רגשי עמוק עם הצופה, ובמיוחד בימים טרופים אלו – יש בכך יתרון עצום לכל עסק.

סטודיו אנקה סרטי תדמית מייצרים סרטונים בוידאו ואנימציה שמעבירים את המסר בצורה הכי מדויקת למותג שלכם. היכנסו לאתר למידע נוסף אודות הסטודיו ולתצוגת תיק העבודות 

צילום: rawpixel

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*