סקר משותף תוך שבוע? לחמני מכחיש: ״לא היה ולא נברא״

סקר משותף תוך שבוע? לחמני מכחיש: ״לא היה ולא נברא״

זה היה קרוב, זה נשמע רציני וזה רץ בעיר כמו אש בשדה קוצים. מבחינת לחמני מדובר בפייק ניוז, הודעות שנשלחו למטות לבירור לא נענו עדיין עד שהגיעה הודעת ההכחשה מהמטה של אלי לחמני.

זו הסיבה שאנחנו לא ממהרים להעלות ידיעה ללא בדיקה, מדובר בשמועה שפרשה כנפיים במהירות שיא, הידיעה אכן משנה לא מעט מכללי המשחק, זה במידה והיא אכן מתקיימת. נכון לעכשיו מי שרצה לבדוק דופק קיבל את לחמני החלטי וחד משמעי.

ממטהו של ד"ר אלי לחמני, המועמד לראשות העיר אשדוד ויו"ר סיעת "אשדוד תנצח" נמסר:

"מדובר בקשקוש אחד גדול. לא היה ולא נברא. לא יתקיים סקר בשבוע הקרוב ומשום כך אין שום בסיס לשום הערכה. יתרה מכך, תוצאות הסקר שנערך בשבוע האחרון ע"י מכון סמית' קובעות באופן חד משמעי כי ד"ר אלי לחמני הוא ראש העיר הבא של אשדוד.

על פי מיטב ידיעתנו, גם המועמדים הנוספים ערכו סקרים וגם להם ברור כי ד"ר אלי לחמני הוא המועמד של תושבי אשדוד לראשות העיר. כל הניסיונות של שמעון כצנלסון ויחיאל לסרי להציג מצגי שווא לציבור או לפגוע בשמו הטוב ומעמדו של ד"ר אלי לחמני בקרב הציבור – לא יצלחו. אי אפשר לעבוד על תושבי אשדוד או לרמות אותם. מה שברור הוא שהם מפחדים".

 

מהמטה של שמעון כצנלסון נמסר בתגובה:

אם לא רוצים לעשות סקר, אז צריך להגיד את זה בבירור. אם רוצים למשוך זמן, גם את זה צריך להגיד בבירור. המטרה שלנו היא להפוך את אשדוד לעיר פתוחה, חופשית ומודרנית. תושבי אשדוד רוצים איחוד. אני מאמין שיש לנו מטרה משותפת וזה להחליף את שלטון לסרי. מי שרוצה לעשות את הדבר הנכון ולצאת לסקר משותף, אנחנו כאן

 

פרסום ממומן:

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*