סקרים רבותיי סקרים…

סקרים רבותיי סקרים…

מסתמן שעתיד העיר אשדוד מתבסס על לא פחות מאשר סקרים. עובדה אחת כולם כבר הפנימו שהבעיה המרכזית של העיר היא אחוז ההצבעה. אחרי שהבנו שצריך להתגבר על הקולות האבודים, ועל העבודה שצריך לעשות כדי להביא את כלל תושבי העיר להצבעה ביום הדין שיתקיים ב-30 באוקטובר 2018, נותרה רק השאלה הגדולה, מי יהיה ראש העיר הבא של אשדוד.

ד״ר יחיאל לסרי, ראש העיר המכהן יכול נכון להיום להיות טיפה רגוע יותר מלפני מס׳ חודשים. ריבוי המתמודדים לראשות העיר באה קודם כל לטובתו. הלן גלבר ושמעון כצנלסון שהיו משולהבים בימי המחאה, די נרגעו וחזרו לעצמם, איש איש לעצמו.

ההבטחה כי סקר יכריע בין השניים מי יוביל רשימה מאוחדת מתפוגגת אט אט ושני הצדדים משוכנעים שהבשורה נמצאת במחנה שלהם.

סקרים ביקשתם? סקרים קיבלתם!

אל הטריו המוביל מצטרפים מועמדים נוספים, ד״ר אלי לחמני, חבר הסיעה של גלבר הכריז השבוע על מרוץ אישי שלו לראשות. לחמני, איש רציני ומועמד ראוי בזכות כישוריו בטוח מבין שעוד רשימה רק מקטינה את הסיכוי להחליף את ראש העיר המכהן שלפי ההתבטאויות שלו בסוף השבוע נכשל לחלוטין בתפקידו.

קיימת גם האפשרות ששלושת המועמדים יבינו שאין להם סיכוי עפ״י הסקרים ואז לא תהיה להם ברירה והם יתאחדו ברגע האחרון, עובדה שיכולה להביא את אשדוד לסיבוב שני ושם כבר הכל פתוח.

ד״ר לסרי שלא לוקח שום סיכון כבר עובד קשה עם מטה אקטיבי, חוגי בית, ונוכחות מאסיבית בכלל אירועי העיר, זאת כדי לא להגיע לסיבוב השני ולהבטיח את נצחונו.

לגבי הרשימות שיתמודדו למועצה עדיין מוקדם לדבר, יש עוד כמה מועמדים שעדיין לא הצהירו על ריצה למועצת העיר ויש כבר 2-3 רשימות שהתחילו לגבש קבצי אקסל.

סקרים רלוונטיים למועצה ניתן יהיה לערוך החל מחודש אוגוסט כדי לראות באמת מי בא מוכן ומי בא לעשות סיבוב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

11 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*