סער גינזבורסקי מגיב לכתב התביעה

סער גינזבורסקי מגיב לכתב התביעה

סער גינזבורסקי, פעיל הציבור שלכאורה הכפיש את עו״ד גבריאל כנפו ממ״ק גבריאל כנפו מגיב לראשונה על תביעת הדיבה הענקית על 2.6 מיליון ש״ח:

בחוסר תום לב, הועלה פוסט בפייסבוק מצד ממ"ק רה"ע עו"ד גבי כנפו העומד גם בראש ועדת בנין העיר המקומית שדיווח על התביעה נגדי וזאת בטרם קיבלתי התביעה לידיי. עו"ד כנפו מלין על פגיעה בו בעוד שהוא הכפיל פגיעה כנגדי ביודעין ששלל ממני את זכות התגובה במשך שעות כשלא ידעתי בכלל על מה עלי להשיב. מאוחר יותר בערב, נמסרה לידיי התביעה ואתיחס אליה לפרטים במסגרת כתב הגנה. על פניו נראה שאין לעו"ד כנפו עילות של ממש ואני מוגן בחוק בכל הקשור בפרסומים שכולם כולם נעשו בביקורת ציבורית כנגד מע"ר דרום.
אני מניח שתיבת פנדורה או אולי טובה ציבורית דווקא תצמח מהליך זה הגם שהדבר ייעשה על גבי. פעלתי לטובת הציבור ואני פועל ואמשיך לפעול למרות הניסיונות לעצור אותי. מדובר בסוגיה ציבורית רחבה וחשובה ואפילו עו"ד כנפו בפוסט רשם בעצמו שהתגובות שלי סבבו את נושא מע"ר דרום ובעצם לא התעוררה לו עילה אישית נגדי. ואכן, מעולם לא היה עו"ד כנפו הנושא בביקורת שהוטחה בענין מע"ר דרום.
בימים הקרובים אעלה לאויר קמפיין התרמה למימון ההגנה המשפטית שלי. מהתגובות והתמיכה שאני מקבל בשעות האחרונות אני סמוך ובטוח שהציבור האשדודי ייעמד מאחורי ויספק לי את כל התמיכה  הדרושה.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*