סיפתח בבית: 94-73 מוחץ למכבי אשדוד על בני הרצליה

סיפתח בבית: 94-73 מוחץ למכבי אשדוד על בני הרצליה

שישה מחזורים חיכו אוהדי מכבי אשדוד\באר טוביה לחגוג עם שחקני הקבוצה את שירת ה"נה נה נה" המסורתית בסיום. הערב (ראשון) זה סוף כל סוף קרה, כשהדולפינים השיגו ניצחון בית ראשון העונה והביסו את בני הרצליה 94-73 בקרב תחתית לוהט.
אשדוד שהופיעה עדיין ללא הרכש החדש\ישן ג'וש קרטר, הגיעה גם ללא אוראל לב ואייזק רוזלפט שכאמור עדיין פצועים ולא כשירים.

המחצית הראשונה הייתה בסימן צהוב, הרבה בעיקר הודות לפול סטול ולנדון מילבורן, שני הסופר-סטארים של הקבוצה עד כה העונה, שסיימו עם 26 נקודות ו24 בהתאמה.

בני הרצליה עוד ניסתה למזער נזקים ואף הפכה את התוצאה ברבע השלישי, לאחר שסטול ירד לספסל עם 4 עבירות, אך גם ללא ליס שושי שנפצע במהלך המשחק ולא חזר עקב סדק באצבע, גרינברג החזיר את סטול, ויחד עם מרק טולפסן ומילבורן, ועוד עבודה נהדרת בהגנה של עידו פליישר, השיגו ניצחון ראשון מזה שישה משחקים רצופים, ויותר מזה, אשדוד טיפסה לפחות זמנית מעל המקום האחרון בטבלה.

מילבורן בערב ענק – 26 נק׳ (7-12 לשתיים, 3-5 לשלוש)

זה היה משחק של הקרבה, בז׳רגון הספורטיבי זה נקרא לאכול את הפרקט, באשדוד הבינו שהם מסוגלים ליותר והיום, עם חזרתו של ספנסר וויס המצויין אשדוד החלה להיות שוב אטרקטיבית. משחק ההגנה שודרג פלאים והתנהלות מצויינת של הצוות המקצועי שהגיב בזמן ונכון לכל התפתחות עשו את ההבדל.

גם אחוזי הקליעה יש לציין השתפרו פלאים, 3 שחקנים קלעו 70 נקודות באחוזים מרשימים (מילבורן, סטול וטולפסן) וניהול משחק מצויין של פול סטול כל זה מול יכולת פושרת של הרצליה שלא ממש הגיעה להיכל הקריה.

פול סטול, אדריכל הניצחון – 24 (6-11 לשלוש, 6-6 מהקו, 10 אסיסטים, 5 חטיפות)

אבל לנו אין תלונות, אשדוד היתה חייבת לנצח הערב ועשתה זאת בגדול כשהיא מובילה לכל אורך המשחק ולא נותנת ליריבה להתקרב. אשדוד עולה מהמקום האחרון גם אם זה זמני אנחת רווחה גדולה אצל החבורה של בראד גרינברג לפחות עד משחק החוץ הבא מול ראשל״צ.

טולפסן, נתן עבודה. 20 נקודות (8-13 מהשדה, 7 ריבאונדים)

מכבי אשדוד/באר טוביה: מילבורן 26 (7-12 לשתיים, 3-5 לשלוש), סטול 24 (6-11 לשלוש, 6-6 מהקו, 10 אסיסטים, 5 חטיפות, 7 איבודים), טולפסן 20 (8-13 מהשדה, 7 ריבאונדים), וייס 10 (5 אסיסטים), שושי 7 (3-4 מהשדה), מעיין 5, פליישר 2. כן שותפו: פלאס, חיים ופמברטון.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*