סיירת הרשות מוכנה תמיד

סיירת הרשות מוכנה תמיד

הסיירת המיוחדת סבא-בא הפועלת כחצי שנה באשדוד, רושמת לעצמה הצלחה בולטת וחבריה ממשיכים להשתלם בתחומים שונים על מנת להעניק את השירות המיטבי בכל מה שקשור לטיפול בסיכונים עם בני נוער. את הסיירת מאיישים תושבים ותיקים המתנדבים בזמנם החופשי ומסייעים בהגברת הביטחון האישי.
כחלק מפעילות הסיירות עוברים המתנדבים הכשרות שונות ומגוונות במהלך השנה, חלקם עם נגיעה ישירה לנושאים הקשורים בהתנהגויות מסכנות של בני הנוער (אלכוהול, שימוש בחומרים פסיכו-אקטיביים ,אלימות ועוד) וחלקם בנושאים כלליים ומגוונים.

רק לפני שבועיים התכנסו המתנדבים להכשרה בנושא "חוק האלכוהול", שהועברה ע"י השוטרת הקהילתית רס"ר שלומית אברהם, כחלק משיתוף פעולה מתמשך לאורך כל השנה עם משטרת אשדוד ומפקדה סנ"צ נועם שקל.

בשבוע שעבר, התכנסו 25 המתנדבים של סיירות ההורים וסיירת סבא-בא במרכז להורות משמעותית, להכשרה חשובה לא פחות – הכשרת עזרה ראשונה של מד"א. את ההכשרה העבירה מדריכה מקצועית, רינת בן שטרית, אשר מיד עם תחילת ההכשרה בלטה ביצירת עניין ושיח עם קהל המתנדבים.

בהכשרה קיבלו המתנדבים הסברים להחייאה, שרשרת פעולת במקרי חירום רפואיים והתייחסות לאירועי חירום רפואיים הנובעים משימוש מופרז באלכוהול וחומרים פסיכו-אקטיביים. בהזדמנות זו, תודה לרינה על העברת ההכשרה.

מנכ"לית הרשות הגב' סימונה מורלי מעודדת ומקדמת את נושא המתנדבים והתרומה לקהילה בארגון. ראייה לכך היא שבמהלך השנה האחרונה יזמה את הקמתה של סיירת "סבא-בא" שפועלת כבר יותר מחצי שנה. סיירת זו מושתתת על מתנדבים הנמנים במעגל האזרחים הוותיקים של העיר והם פועלים להגברת תחושת הביטחון של האוכלוסייה כולה ובדגש על אוכלוסיית האזרחים הוותיקים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*