סיירת ההורים סוגרת את השנה האזרחית

סיירת ההורים סוגרת את השנה האזרחית

בשני האחרון למרות מזג האוויר הקר, עשרות ממתנדבי סיירת ההורים העירונית יצאו לפעילות המסורתית של חגיגות השנה האזרחית החדשה. פעילות זו מסכמת את חודש המאבק הבינלאומי בסמים ובאלכוהול, בו לוקחת חלק הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות כבכל שנה וגם את סיכום שנת הפעילות האזרחית של המתנדבים.

את הערב פתחו מתנדבי הסיירת יחד עם רכז הסיירת מר שי נקש בתדרוך בתחנת המשטרה. לאחר התדרוך, יצאו המתנדבים לשטח לפעילות האחרונה שלהם לשנת  2018. ראשית הגיעו למתחם הבילוי בחוף הקשתות וחילקו לנוכחים חומרי הסברה, נשיפונים למבלים במתחם ותלו מאות בלונים על הרכבים עם המסרים: "לא לנותנים לאלכוהול לנהוג במקומך" ו-"נלחמים על החיים, בטוחים בדרכים"

ממ"ר נצ"מ שמעון נחמני וסמת"ח אשדוד רפ"ק דודו תורג'מן בירכו והחמיאו למתנדבים על פעילותם לאורך השנה "הנכם מכפילי כוח לכוחות הביטחון והשיטור בנושא הגברת המודעות לסכנות של נהיגה תחת השפעת אלכוהול".

בפעילות זו ממשיך אותו שיתוף הפעולה, המתקיים לאורך כל השנה והראוי לשבח בין השותפים הרבים בהם כוחות השיטור והאכיפה של תחנת אשדוד, הביטחון העירוני, הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ואלימות בראשותה של מנכ"לית הרשות הגב' סימונה מורלי והמטה העירוני לבטיחות בדרכים בהובלתה של הגב' אילנית אלימלך.

זה המקום להודות לכלל המתנדבים על פעילות יפה ופורה במהלך שנת 2018 ולאחל לכל תושבי העיר שנה אזרחית טובה, מוצלחת ובטוחה.

להצטרפות לסיירת נא לפנות שי נקש – רכז סיירת הורים  054-3220939.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*