סידורי הושבה עצמאית: אל תעשו זאת לעצמכם

סידורי הושבה עצמאית: אל תעשו זאת לעצמכם

החלטתם להתחתן? מזל טוב זוג יקר! עכשיו הדבר האמיתי מתחיל, אבל לפני, יש קצת סידורים והכנות. בטח לא תיארתם לעצמכם שיש המון הוצאות וסידורים לפני החתונה. סוגרים כל מיני ספקים למינהם, המחירים לא כל כך זולים, האולם עולה המון, השמלה לא כל כך זולה אבל כדאי שתלכו לפי עיקרון מנחה אחד – אסור לצאת מופסדים מהחתונה! אל תנסו לטפס מעל הפופיק, תמיד תדעו מה התקציב שלכם וכמה אתם מוכנים להשקיע באירוע. מומלץ לא להשקיע יותר מדי כיוון ואתם צריכים להתחיל את החיים בכיוון חיובי ולא במינוס שלילי.

איך אפשר לחסוך כסף באירוע?

אפשר לחסוך לחתונה בכל מיני דרכים, השאלה כמה אתם מוכנים לשמור על איפוק ולא לזרוק את הכסף שלכם לחינם. למשל: לא חייב לקחת אטרקציית קיאק פירות, דבר כזה עולה בין 2000-3,500 ₪, תלוי באיזה איזור בארץ. נכון שזה נחמד אבל אם אתם קצרים – אל תעשו זאת. כל כלי הנגינה המלווים, זמר מכניס לחופה ועוד כל מיני הוצאות שלא לקחתם בחשבון, כדאי שלא תבזבזו ולא תוציאו את הכסף הזה כיוון והוא לא יחזור אליכם במתנות.

סידורי הושבה – למה לא כדאי לעשות זאת לבד?

אם אתם זוג שאוהבים לטפס ואין לכם בעיה עם אתגרים – לכו על זה. מכיוון וכל מה שאתם רוצים זה שקט ורוגע בהכנות, תורידו לעצמכם מהגב כל מיני דברים שצריכים לשלם עליהם כדי לחסוך כסף, לדוג' אישורי הגעה וסידורי הושבה. בעניין הזה מומלץ לקחת חברה מסורה ומקצועית, שתיתן לכם את השירות הזה בחום ואהבה והכי חשוב – שתחסוך לכם בהוצאות.

אז למה לא לעשות – האם אתם רוצים שבערב החשוב ביותר בחייכם, דוד או חבר טוב יתחילו להתווכח עם האורחים על מקומות הושבה? ממש לא! תנו לאנשי המקצוע לעשות את העבודה הזאת בשבילכם. בשביל 1,500-2,000 ₪ של תשלום על השירות הזה לא כדאי לחסוך ומומלץ מאוד להוריד זאת מהגב שלכם. כל דבר שיכול לגרום נזק ועוול לחתן ולכלה כדאי מאוד לשלם ולחסוך מכם. כמובן ששירות סידורי הושבה לחתונה הוא שירות שנועד לחסוך בשולחנות רזרבה והמטרה הסופית שלו הוא לצמצם בהוצאות הזוג היקר שמתחתן או בבעל האירוע במכניס את בנו למצוות.

לפעמים יש מקומות שלא חוסכים בהם אף פעם

אז קיבלתם את שתי הסיבות הקריטיות למה לא כדאי לעשות סידורי הושבה לחתונה בצורה עצמאית, עכשיו מה שנשאר לכם הוא לפנות לחברת אישורי הגעה וסידורי הושבה כמו חברת Save A Date שיעשו לכם סדר וארגון סופר מקצועי באירוע וינהלו לכם אותו בצורה הטובה ביותר. כמובן שלחברות כמו אלה יש כל מיני פיצ'רים ייחודים כמו תשלום בסליקת אשראי וניהול רשימות מוזמנים עליהם אתם מוזמנים לקרוא באתר החברה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*