סחר בסמים ברכב באשדוד

סחר בסמים ברכב באשדוד

במשטרת מרחב לכיש ממשיכים במאבק המתמשך בנגע הסמים, כאשר הפעילות מתמקדת בסוחרים ובמגדלי הסם. לאחר שמשטרת אשדוד עצרה חשוד שסחר בסמים, לאחרונה הוגש כנגדו כתב אישום. בפעילות נוספת של משטרת קרית גת במושב זוהר נתפס חומר החשוד כסם אצל חשוד בשנות החמישים לחייו. גם הוא נעצר ע"י המשטרה ובהמשך צפויים להגיש כנגדו כתב אישום.

בתאריך 03.04.2015, במהלך פעילות יזומה זיהה קצין השיטור והקהילה במשטרת אשדוד רפ"ק דביר ארובס שני אנשים שעוררו את חשדו ועלו לרכב ברח' הרצוג בעיר אשדוד. לאחר נסיעה קצרה עוכב הרכב לבדיקה ע"י שוטרי הסיור של משטרת אשדוד. בתוך הרכב זיהו השוטרים שלושה אנשים- קטין ושני בגירים. בחיפוש על גופם של שניים מהחשודים נתפס חומר החשוד כסם מסוג 'גראס'. "מיד הבנו שככל הנראה בוצעה ברכב עסקת מכר סמים בין השלושה", סיפר רפ"ק דביר ארובס.

נהג הרכב, אשר נחשד בסחר בסמים והדחת קטין, נעצר ונלקח לחקירה בתחנת אשדוד. בתום חקירתו ע"י חוקרי צוות המעצרים של התחנה ולאחר שהתברר כי מכר סמים לשני הנוסעים שהיו עמו, ולא בפעם הראשונה, הוא נכלא ובהמשך הוארך מעצרו. בשבוע שעבר הוגש כנגדו כתב אישום באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*