סו״פש מתוק לאשדודיות בליגות הנמוכות

סו״פש מתוק לאשדודיות בליגות הנמוכות

סוף שבוע מתוק לאשדודיות בליגות הנמוכות: עירוני ניצחה במשחק העונה, האדומים השיגו נקודות בדקה ה90

איזה שישי חלומי לעירוני והפועל אשדוד. שתי הקבוצות ניצחו היום כל אחת את משחקה שלה, עירוני אשדוד (3-1) גדול במשחק ההחוץ מול קריית מלאכי, והפועל 1-0 ביתי משער בדקה ה90.

נתחיל עם הצד הצהוב:

כשהיא במקום השלישי בטבלה, שתי נקודות מתחת לקריית מלאכי ונקודה אחת מתחת לשדרות, הצהובים של שי מאור יצאו לקרייה לאחד ממשחקי העונה. אווירה נהדרת הייתה במלאכי כש800 אוהדים חלוקים ביציעים סידרו תפאורה נהדרת, כשמאות נוספים עמדו מאחורי גדרות המגרש וכססו ציפורניים.

קריית מלאכי נראתה טוב יותר בפתיחה אך לא איימה יותר מדי על השער של גל אנגלשטיין. בדקה ה27 עירוני קיבלה כדור נייח מבעיטה חופשית, תומר בן חיים שלח טיל שנהדף על-ידי השוער המארח, אך נדב עמר השתלט על הרבאונד והפגיז מקרוב לרשת. במחצית השנייה מלאכי ניסתה לחזור אך התקשתה מול ההגנה הנהדרת בצהוב. בדקה ה57 עירוני הכפילה את התוצאה עם דחיקה של עומרי כהן הבלם מתוך הרחבה, ו-8 דקות לאחר מכן הישאם אזברגה, מלך שערי הקבוצה, השחיל את השלישי.

מלאכי ניסתה לעשות קאמבק עם שער מצמק של המגן עומר שוורץ, אך לא יותר מזה, ובסיום השחקנים בצהוב חגגו דקות ארוכות עם הקהל שהגיע. כעת כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה, עירוני במקום השני עם 60 נקודות, נקודה אחת בלבד מתחת לשדרות של עופר טלקר שניצחה, ונקודה אחת יותר מקריית מלאכי. בעוד שלושה שבועות במחזור הלפני אחרון של העונה, תארח עירוני את שדרות למשחק אש!

מתוך דף הפייסבוק של האדומים

בצד האדום…

לאחר שני ניצחונות רצופים מרשימים, האדומים אירחו היום לעיני מאות צופים ב"סינטטי" את ירמיהו חולון ממרכז הטבלה. האדומים שהגיעו מהמקום השלישי לא הצליחו למצוא את הרשת לאורך כל ההתמודדות, כשבדקה ה55 האורחת נותרה גם בעשרה שחקנים. כשנראה היה שהאשדודים יאבדו נקודות חשובות בצמרת, הגיע רחמים צ'קול והעניק את שער הניצחון המתוק, שהחל את החגיגות עם הקהל הביתי. כעת האדומים במקום השלישי בטבלה עם 44 נקודות, כשנותרו שישה מחזורים עד תום העונה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*