סוף שבוע אחד בחיי ה"מוקד רואה"

סוף שבוע אחד בחיי ה"מוקד רואה"

ל"מוקד רואה" של עיריית אשדוד יצאו כבר מוניטין של "אח גדול" השומר על ביטחון התושבים, נכסי הציבור והמרחב הציבורי. 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ו-365 יום בשנה, עיני המוקד "משוטטות" ברחבי העיר ומאתרות אירועים חשודים המחייבים התערבות. להלן מקבץ אירועים מהיממה האחרונה.

המידע המצטבר על שולחנו של המוקדן התורן מטופל מיידית ובזמן אמת. המידע הנקלט במוקד, מעובד ומועבר מיד לטיפולם של גורמי האכיפה הנמצאים בשטח. כך אותרו בעבר מקרים מיוחדים של הרס וונדליזם, התגודדות אסורה והדרדרות לכדי אלימות ואפילו מקרה של הצלת חיים וניסיון התאבדות של אדם צעיר. בסיומו של יום, מגיש "מוקד רואה" דיווח על האירועים החריגים שהתרחשו ביממה האחרונה לשדרת המנהלים ואלו מנתחים וגוזרים ממנו משמעויות שתכליתן שיפור תמידי והגברת הביטחון לתושב.

כדוגמא לעבודת ה"מוקד רואה", לקטנו עבורכם אירועים משמעותיים בסוף השבוע האחרון, אותו קיבלנו מליאור שדה אחראי במוקד עירוני, וממנו ניתן ללמוד על עבודת המוקד ותרומתו החשובה בביטחון הציבור. להלן הדו"ח שקיבלנו מהמוקד (לא נגענו):

16/4 17:31 – דיווח תושבת על ילד שנלכד בתוך קרטוניה ברחוב הצבעוני (ח'). למקום נשלחה ניידת ביטחון ומד"א. הילד חולץ מהקרטוניה בפציעה קלה, פונה ע"י מד"א להמשך טיפול בבית חולים.

16/4 21:02 – תאונת דרכים נצפתה ע"י תצפיתן המוקד רואה בצומת הרחובות הרצל/חלוצים (סיטי). שני רכבים התנגשו בצומת, נהגת אחת מהם נפצעה באורח קל ופונתה לטיפול ע"י מד"א.

17/4 22:32 – בסריקת מצלמות של תצפיתנית המוקד רואה נצפתה קבוצת צעירים ששותים אלכוהול בפארק ספרא (י"ב). למקום נשלחה ניידת בטחון. האלכוהול נשפך והצעירים עזבו את המקום.

17/4 00:36 – בסריקת מצלמות של תצפיתנית המוקד רואה, נתגלתה חבורת צעירים שהדליקו מנגל בפארק לכיש. למקום נשלחה ניידת בטחון. הקבוצה סולקה משם.

19/4 01:43 – דיווח מניידת בטחון על אירוע קטטה במועדון שנמצא בחוף הקשתותללא נפגעים. שני עצורים נלקחו מהמקום ע"י המשטרה.

19/4 03:35 – דיווח מהשיטור המשולב על התהפכות רכב בשדרות בגין מול מרכז כלניות (קטע רובע ח'), ללא נפגעים. נזק נגרם לצמחייה, תמרורים ועמוד תאורה.

19/4 07:08 – דיווח מהשיטור המשולב על תאונת דרכים במהלכה ניזוק עמוד תאורה ברחוב רוגוזין (קטע רובע א'). ללא נפגעים.

במקרים המחייבים המשך טיפול, מועבר המידע בצרוף מסמכים וחומרי תיעוד אל המחלקה המשפטית של עיריית אשדוד, להחלטה על פתיחת תיק תביעה והמשך הליכים כנגד מי שהסב נזק לרכוש הציבורי או עבר עבירה פלילית, או טיפול בבני נוער קטינים.

דוגמא לסוף שבוע אחד והגברת הביטחון לתושב.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*