סולחה, ספר תורה וחצי אשדוד

סולחה, ספר תורה וחצי אשדוד

הקבלן המוכר שמעוןצרפתי חנך את בית הכנסת במלון ליאונרדו פלאזה והכניס יחד עם כל המי ומי של העיר ספר תורה
אין הרבה אנשים נחשבים באשדוד שלא הוזמנו לערב הכנסת ספר תורה בבית הכנסת שנחנך הערב באופן חגיגי.
גולת הכותרת היתה הסולחה הגדולה בין ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי לקבלן שמעון צרפתי, היריבות בת השנים באה הערב אל סופה ומחמאות הוחלפו  בביקורות והשניים הסתודדו וליבנו ככל הנראה את ההדורים.
קצת קשה לדעת מי אחראי לסולחה עם כל רשימת המכובדים שנכחה באירוע המתוקשר, החל באריה דרעי, שלומי לחיאני ראש עיריית בת ים שנשפט היום בבוקר וקלון ציבורי, צבי צילקר, אריה ללוש,, אנשי עסקים, אנשי פיננסים, בנקאים, אנשי תקשורת, קבלנים ואנשי נדל״ן ועוד  הגיעו לפרגן לאחד האנשים המוכרים, הנדיבים והצנועים ביותר באשדוד, צרפתי שבנה שכונות שלמות באשדוד בתחילת דרכו בונה היום בגוון ערים והצליח להעמיד סוף סוף את המלון .
.הראוי הראשון בעיר
המלון המפואר מעמיד את אשדוד סוף סוף בקדמת הבמה ופותח את הדרך (אחרי  מלון ווסט כמובן) להפוך את המילה ״תיירות״ שהיתה רדומה במשך שנים בעיר סוף סוף לרלוונטית.
הערב המושקע כלל קבלת פנים וברכת הכנסת ספר תורה לבית הכנסת של המלון, משם ירדו האורחים לאולם האירועים המתוחזק ומופעל ע״י ״חצר נצר״ וכיאה לשם האירוע, התפאורה עומדים בסטנדרטים היוקרתיים של האולם המפורסם.
על האוירה היה אחראי הרכב אנדלוסי עם שחקני חיזוק מהתזמורת האנדלוסית הישראלךית אשדוד. אין ספק שאשדוד היא המרוויחה ההגדולה מההשקעה האחרונה של משפחת צרפתי, זוהי פנינת תיירות שפותחת אופק תעסוקתי ומרחב פנאי ובילוי מהדרגה הראשונה, כזו שהיתה חסרה פה שנים.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*