סוגרים שנה בצל הקורונה

סוגרים שנה בצל הקורונה

בחמישי האחרון למרות מזג האוויר הקר והחורפי, יצאו מתנדבי סיירת ההורים העירונית של הרשות העירונית – 'מהות', לפעילות המסורתית של חגיגות השנה האזרחית החדשה. פעילות זו מהווה גם את הפעילות המסכמת של חודש המאבק בסמים ובאלכוהול של הרשות העירונית 'מהות' וגם את סיכום שנת הפעילות האזרחית של המתנדבים.

את הערב פתחו מתנדבי הסיירת, יחד עם רכז הסיירת מר שי נקש בתדרוך שהתקיים בתחנת משטרת אשדוד, אך הפעם בניגוד לשנים הקודמות בו התדרוך התקיים בתחנה יחד עם כלל הכוחות הפועלים בערב הסילבסטר הפעם הוא התבצע  באופן מצומצם (רק למתנדבי סיירת ההורים) וזאת  בשל הנחיות הקורונה, הסגר השלישי, והתו הסגול.

התדרוך הועבר עי" מפקד השיטור העירוני פקד בן לוי של תחנת אשדוד שברך על שיתוף הפעולה הערב ובמהלך כל השנה. לאחר התדרוך, התפנקו המתנדבים עם קפה ועוגה שהוכנו לצוות מבעוד מועד. משם יצאו המתנדבים לשטח ,לפעילות האחרונה שלהם לשנת  2020.

המתנדבים סיירו במרחבים הציבוריים בהם, חופי הים, פארקים ציבוריים וחניונים ציבורים, ושם כמיטב המסורת ביצעו הסברה, כשהמסרים בערב זה, שלא כמו בערבי סילבסטר קלאסיים היו הפעם  עטית מסכות, להישאר בבית בשל הסגר, וכמובן מניעת התקהלות .

בפעילות זו ממשיך אותו שיתוף הפעולה, המתקיים לאורך כל השנה והראוי לשבח בין השותפים הרבים בהם כוחות השיטור והאכיפה של תחנת אשדוד, הביטחון העירוני, הרשות העירונית 'מהות', והמטה העירוני לבטיחות בדרכים.

מתנדבי הסיירת ההורים של אשדוד, סגרו שנה אזרחית אחת ופתחו שנה אזרחית חדשה עם כל התקוות והאיחולים ובעיקר עם איחול אחד הרלוונטי מתמיד והוא שנה של בריאות איתנה ובעיקר ללא קורונה.

זה המקום להודות לכלל מתנדבי סיירת הורים –אשדוד, על פעילותם היפה, האיכותית והפורה למען הקהילה בכלל ובני הנוער בפרט, במהלך שנת 2020. למרות שהייתה זו שנה קשה ומאתגרת במיוחד מקווים ומאחלים  לכלל תושבי העיר שנה אזרחית טובה, מוצלחת ובטוחה.

 

להצטרפות לסיירת נא לפנות שי נקש רכז סיירת הורים  054-3220939

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*