סוגרים עונה עם אלופת אירופה

סוגרים עונה עם אלופת אירופה

אי אפשר לבקש סיומת יותר ספורטיבית מלארח את מכבי אלקטרה תל אביב, כאן באשדוד ללא תלות בתוצאה, ללא לחץ או עצבים ואחרי ניצחון חוץ מרשים באילת. אשדוד נשארה בזכות עצמה בעקבות הניצחון המדהים באילת והוכיחה שיש לה מה למכור. היא עשתה את זה בארנה מול הפועל ירושלים, מול הפועל ת״א בדרייב אין ומול אילת בביתה המרוחק.

בראשון, ההצגה הכי טובה בעיר תתקיים ללא ספק בהיכל הקריה כשכל השמות הגדולים יעלו לפרקט האשדודי, כולם כולל כולם יגיעו למחזור הנעילה שיכריז רשמית על סיום הליגה והישארותה הבלתי נתפסת של מכבי sce אשדוד בליגה הבכירה.

כל אוהבי הכדורסל שאוהבים את המשחקים הגדולים, מול ״הגדולות״ כפי שניתן לכנות זאת יהיו חייבים להתחיל להפנים שללא המשחקים הקטנים לא יהיו משחקים גדולים, השנה קרה נס, לנס יש שם וקוראים לו צביקה שרף, יש גם שחקנים טובים בניגוד ל״מביני הכדורסל״ שהורידו את אשדוד לפני 15 מחזורים, אך ללא העידוד המאסיבי, הסיוע מהכנסות המנויים והדחיפה המוראלית לא תהיה לאשדוד את הזכות לשחק בליגה הבכירה ולהביא לכאן הצגות ספורט בסדר גודל של מכבי ת״א, הפועל ירושלים, חיפה ועוד

את האחריות על הנשמה האשדודית לקחו על עצמם ה״דולפינים״, קבוצה מאורגנת של אוהדים נאמנים שצריכה וחייבת להיות המובילה בליגה, הגרעין הקשה מגיע לכל משחק כולל נהריה ואילת. הם פתוחים לקבל אליהם אוהדים חדשים וישמחו להגדיל את המעגל.

עפ״י הערכות בעונה הבאה יחול שינוי במדיניות המועדון בנושא ההזמנות למשחקים, ככל הנראה יקחו בהנהלת הקבוצה החלטה כי איש יותר לא יוכל להיכנס ללא רכישת כרטיס, ההנהלה תעודד מנויים של הורים וילדים על מנת לקדם זמן איכות של ההורים והילדים והמנויים הכלליים ישווקו במחירים אטרקטיביים. מלבד זאת יימכרו כרטיסים בודדים בתחילת כל משחק.

המשחק יתקיים באשדוד ביום א׳ בשעה 21:00 כמו כל שאר משחקי הליגה שיחלו במחזור הנעילה באותה שעה. כרטיסים יימכרו במכירה מוקדמת בהיכל הקריה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*