סוגי שתלים דנטליים ויתרונות כל שתל

סוגי שתלים דנטליים ויתרונות כל שתל

אנחנו מצחצחים את השיניים בבוקר ובערב, משתדלים להשתמש בחוט דנטלי ודואגים לשינינו כמיטב יכולתנו, אך למרבה הצער זה לא תמיד עוזר. השיניים חשופות לחומרים קורוזיביים רבים במהלך חיינו, מה שגורם לשחיקה שלהן במשך הזמן. ישנם נזקים שניתן לתקן על ידי סתימות או מילויים, אך במקרים אחרים יש לעקור את השיניים שנשחקו ולהחליף אותן בחדשות.

כיום ניתן להתאים שתלים דנטליים נפלאים בעלי מראה ובוהק טבעיים. ישנם מספר סוגים של שתלים דנטליים שלכל אחד מהם יש יתרונות משלו, ובסופו של דבר ההחלטה אילו מהם מתאים יותר תלויה בכם ובעצת רופא השיניים שלכם.

שתלים דנטליים – אילו סוגים קיימים ומה היתרונות שלהם?

כיום יש שני סוגים עיקריים של שתלים דנטליים: האחד עשוי מטיטניום והשני מחומר הקרוי זירקוניום. שתלי הטיטניום חזקים ועמידים במיוחד, והם יכולים להחזיק מעמד במשך מספר שנים ללא פגע. שתלי זירקוניום עשויים מחומר דמוי שכמוהו הם חזקים וקשה לפגוע בהם.

מלבד היותם עמידים במיוחד, שני סוגי השתלים שהוזכרו לעיל אינם נדחים על ידי הגוף, מה שחשוב במיוחד בהליכים של השתלה. ישנם חומרים שהגוף מזהה כזרים, מה שעלול לגרום לזיהומים שונים ולכאבים חדים בלסת ובחניכיים, אך טיטניום וזירקוניום אינם מעודדים תגובה חיסונית מסוג זה, אלא מזוהים על ידי הגוף כאיברים עצמיים.

עם שני סוגי השתלים הללו תוכלו ליהנות משיקום הפה תוך יום אחד בלבד, מה שכלל לא היה אפשרי בעבר. מלבד זאת, שתלי זירקוניום הם בעלי מראה טבעי במיוחד, מה שמביא אנשים רבים לבחור בהם עבור השתלות שיניים.

מלבד החומרים מהם שתלי שיניים עשויים, יש הבדלים גם בצורות ההשתלה שלהם. ישנן שיטות בהן מבריגים את השתלים לתוך הלסת או החניכיים, ושיטות אחרות בהן לא עושים זאת. ניתן גם להתאים את הצורה של השן למבנה הפה והלסת בעצת הרופא כדי שהם יתאימו בדיוק לפיכם ולא יעוררו בעיות בעתיד.

התייעצו עם המומחים

חשוב להתייעץ עם רופאים מומחים בכל הנוגע להשתלות שיניים כדי למנוע בעיות עתידיות בכל הנוגע ללעיסה ולעיכול, לאסתטיקה של הפה ולבריאות החניכיים. הרופאים הללו יוכלו להתאים לכם את השתלים המתאימים לכם ביותר שתוכלו ליהנות מהם במשך שנים ובלי חשש שהם ייפגעו.

אובדן או שחיקה של שיניים אינם מצבים רצויים על ידי אף אדם, אך כאשר מגיע הצורך להתקין שתלים, חשוב לעשות זאת בצורה הנכונה. כיום ניתן לבצע הליך של שיקום הפה ביום אחד באופן מותאם אישית, שתצאו ממנו עם שיניים חדשות ועם חיוך רחב ומבהיק.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*