סוגי הפקות דפוס שונים

סוגי הפקות דפוס שונים

הדפסה על בד

מהפכת הדפוס אשר התחוללה במאה ה15 שינתה את חוקי המשחק ונחשבת לאחת המהפכות החשובות ביותר.  אמנם חלף זמן רב אבל בהחלט ניתן לומר כי המצאת הדפוס שינתה את העולם. בשנים האחרונות ניתן לומר כי בשל התפתחות הטכנולוגיה ניתן לראות  הפקות דפוס איכותיות  ותוך זמן קצר.

הדפסה על בד נחשבת לאחת משיטות ההדפסה הפופולריות ביותר, כאשר הדפסה על חולצות נחשבת פופולרית במיוחד.  מדובר על הפקה ממוחשבת של דפוס הנחשבת ייחודית במיוחד. כיום ניתן למצוא בקרב בתי דפוס רבים הדפסה ממוחשבת. העיקרון נחשב פשוט- כל הדפס אשר עולה על דעתכם ניתן לביצוע בבית הדפוס, בין אם מדובר בעיצוב מאפס באמצעות שימוש בתוכנה גרפית או שמא שימוש בתמונה מצולמת העוברת אל הבד.  במקרה של חגיגת אירוע יוצא דופן בו יש רצון להעניק מתנה מיוחדת, הרי הדפסה ממוחשבת תהיה מתנה נפלאה.

הדפסות על זכוכית או עץ

ניכר כי בשנים האחרונות ניתן למצוא לא מעט הדפסות מיוחדות באמצעות שימוש בחומרי גלם ייחודיים כדוגמת עץ או זכוכית. ניתן למצוא הדפסה על דלתות באמצעות השימוש בזכוכית כחומר גלם- ההדפסה באופן הנ"ל מעניקה לרהיט ייחודיות רבה.  כיום ניתן להדפיס לא רק על גבי זכוכית אלא גם על גבי עץ. מדובר באחד החומרים הפופולריים לייצור רהיטים ולכן באמצעות ההדפסה מתאפשר להעניק מראה ייחודי לריהוט.

בשנים האחרונות ניתן לראות כי הדפסה על קאפה הפכה לשיטת הדפסה פופולרית למדי- מדובר בחומר סינתטי מוקצף בגוונים של שחור ולבן אשר מגיע בדרגות עובי שונות  ואליו מוצמדת התמונה.  לאחר עיבוד החומר הקאפה הופכת לחומר קל אשר מציע גימורים שונים.

הפקות דפוס ייחודיות

בשנים האחרונות ניתן למצוא לא מעט הפקות דפוס ייחודיות אשר מאפשרות לרבים לפרסם את המוצר שלהם בדרך ייחודית. חברות או ארגונים הבינו כי באמצעות ההדפסה על גבי מוצרים שונים ניתן ללכוד את תשומת הלב של הקהל וכך לגרום להם להתעניין במוצרים.

בבואנו להזכיר הפקות מסוימות אי אפשר בשנים האחרונות להתעלם מהדפסה על כובעים. ההדפסה נעשית במרבית המקרים בחלק הקדמי ונחשבת לאמצעי פרסום מצוין עבור רבים. בשנים האחרונות ניתן לראות כי חברות או ארגונים רבים בוחרים לבצע הדפסה על כובעים וכך לייחד את החברה או הארגון שלהם ולייצור תחושת שייכות.

אותו כובע  או כל מוצר אחר אשר יכלול את הלוגו של החברה או הארגון אינו עוד כובע אלא מוצר פרסומי לכל דבר. נהוג להדפיס את מוצרי הפרסום בכמויות גדולות במיוחד במטרה לחלק אותם למגוון רחב של אנשים כחלק מתעמולת פרסום בכנסים או ירידים. באמצעות ההפקות הייחודיות ניתן לייצור עולם שלם של אפשרויות . אין ספק כי באמצעות הטכנולוגיה הייחודית ניתן להגיע לקהל רב של אנשים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*