סדנאות אלכוהול לאירועים

סדנאות אלכוהול לאירועים

כאשר מוטלת משימה על מישהו לארגן אירוע או שהוא לוקח על עצמו את האחריות, הוא רוצה להצליח כמה שיותר. הוא יודע שעליו לשמח לא רק את מי שחוגג את האירוע, אלא גם את הקהל שמגיע, כולל בנות הזוג או בני הזוג שאותם, לפעמים, הוא לא מכיר בכלל. אחת הדרכים להפוך אירועים לשמחים ומעניינים יותר היא להזמין סדנת אלכוהול. אז רגע לפני שאתם ניגשים למלאכה –  הנה כמה דברים שיעזרו לכם להצליח במשימה.

התאמה לקהלים שונים

  • מה שיפה בסדנאות מסוג זה הוא שאפשר להתאים אותן לקהלים שונים. למשל:

 

  • מסיבות רווקים.
  • ערבי גיבוש לעובדים.
  • ימי הולדת לכל סוגי הגילאים החל מ  18.
  • סדנאות ללא סיבה מיוחדת לחגיגה.
  • העשרת ידע על האלכוהול.
  • סוגי סדנאות אלכוהול

ערב קוקטיילים –  חשוב להתאים את הסדנה לקהל היעד. למשל למטרת מסיבת רווקות רצוי להזמין סדנת קוקטיילים מכיוון שמדובר במשקאות אלכוהוליים קלים יותר. נשים רבות יעדיפו לשתות קוקטייל בטעם פירות מאשר בירה או וויסקי. רוב הנשים שמזמינות סדנאות אלכוהול למסיבת רווקות יעדיפו ערב קוקטיילים.

טעימות יין   זאת יכולה להיות חוויה רומנטית שתתאים לכולם אבל היא מתאימה במיוחד לקהל בוגר יותר. סביר להניח שנערים לפני גיוס יעיפו סדנה כללית של אלכוהול או ממוקדת במשקאות אחרים מאשר סדנה שמתמקדת בטעימות יין. סדנה כזו תתאים הרבה יותר לגילאים מבוגרים החל מ-30.

סדנת בירה – זוהי סדנה שמתאימה לכולם, לכל מטרה ולכל אירוע. זוהי הזדמנות להכיר בירות עם אחוז אלכוהול גבוה מהרגיל או טעמי בירה שלא תמצאו בכל מקום כמו למשל בירה בטעם דובדבנים, אותה מומלץ לשתות עם קרח.

סדנת וויסקי   אם האהבה לשתיית בירה היא תוצאה של טעם נרכש אז וויסקי על אחת כמה וכמה היא חוויה של טעם נרכש. סדנה זו תתאים יותר למי שחובב משקאות אלכוהוליים חריפים יותר. כך אפשר להכיר  סוגי ויסקי שונים, ללמוד על הייצור שלכם ולגלות את הדרך הטובה ביותר לשתות את המשקה.

סדנה שהיא לא רק הרצאה אלא גם פעילות

סדנה שמבוססת אך ורק על הרצאה היא לא רעיון טוב למעשה היא יכול לשעמם את המוזמנים. כמובן שהיא חייבת לכלול טעימות. יחד עם זאת, חשוב מאוד שמפעיל הסדנה יהיה טיפוס משעשע, מעניין וכריזמטי שמסוגל להתאים את הסדנה לכל אירוע. כך למשל, סדנת אלכוהול למסיבת רווקים יכולה לכלול משחקי טריוויה והפעלות נוספות שיהפכו את האירוע להרבה יותר צבעי ומעניין.

צילום: יח״צ

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*