סאגת הועד בעיריית אשדוד

סאגת הועד בעיריית אשדוד

היו״ר המיתולוגי מאיר בן גוזי כבר לא יהיה אמנם חלק מהקמפיין לועד העירייה זאת בעקבות פסק דין של רשות השיפוטבן גוזי יפרוש אמנם מהעירייה ובטח מהועד אך יצא ללא עבירת קלוןהבחירות שנקבעו ל-28 לינואר משאירים את המצב בעינו ולא פותח את התחרות להתמודדויות חדשותיהודית אבודרהם שהסירה את מועמודותה מעוניינת לשוב לזירה אך ככל הנראה ימנע הדבר ממנהזאת למרות שנוספו לא מעט בוחרים חדשים שקיבלו בתפר בין הבחירות הקודמות לאלו שיתקיימו בקרוב ויהודית אבודרהם שינוי בכללי המשחק ובטוחה שהעניין יכול לבוא לטובתה ותנסה להגיש מועמדות למרות שהדבר נתקל בהתנגדויות.

כזכור הסירה אבודרהם את מועמדותה באופן תמוה מס׳ ימים לפני הגשת הרשימותצעד שהפתיע לא מעט עובדיםהצעד התמוה לא זכה להתייחסות ואבודרהם מימשה את זכות השתיקה והעדיפה לא להתייחס לפרשה. כשנשאלה יהודית אבודרהם האם הופעל עליה לחץ לפרוש מ״למעלה״ לא הכחישה אבודרהם, ״יש דברים שהשתיקה יפה ותבין מזה הכל״ זו היתה תגובתה הרשמית לאחר שהסירה את המועמדות. בימים הקרובים תוכרע ההחלטה על מועד הבחירות ורשימת המועמדים הסופית.

יהודית אבודרהם שנחשבת לאהודה בקרב העובדים תנסה בכל כוחה לממש את זכותה הדמוקרטית לייצג את העובדים, ככל הנראה יוחלט ע״י רשות השיפוט בקרוב אם היא תצליח.

על ראשות הועד תאבק איריס נפתלי מנהלת אגף אירועים בעיריית אשדוד שהחליפה מיד עם צו בית המשפט את מאיר בן גוזי.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*